luni, 16 septembrie 2013

Testing out

Stiu ca nu am scris de ceva vreme,nu are rost sa ma scuz,dar incerc sa scriu mai des.
In orice caz,mi-am luat niste produse si le testez acum pentru voi,pentru viitoare review-uri.
Iata despre ce e vorba:


  • Noua mascara de la Rimmel 
  • Corectorul de la Farmasi
  • Demachiantul L'oreal pentru ten normal si mixt
  • Pudra Maybelline Fit Me 
  • Creion retractabil/eyeliner Maybelline 


Despre produsele acestea voi scrie curand pe blog,
Si pentru ca gentuta mea roz v-a placut atat de mult,trebuie sa va arat ce am mai primit de la Sammydress si anume acest inelus si aceste bratari:




Le iubesc!

Pupici:*

P.S:la ce produs vreti review prima oara?

5 comentarii:

  1. Poti sa-mi spui te rog, cat ai platit transportul la comanda de pe sammydress, cat a durat pana ai primit coletul si de unde l-ai ridicat. Sper ca nu te-am obosit cu atatea intrebari...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa-mi spui te rog, cat ai platit transportul la comanda de pe sammydress, cat a durat pana ai primit coletul si de unde l-ai ridicat. Sper ca nu te-am obosit cu atatea intrebari...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a venit in vreo2 saptamani la vamala(desi am inteles ca mai nou vin coletele la posta normala) si nu am platit transportul pt ca mi-au trimis ei sa testez produsele.insa scrie pe site exact cat e trasportul in fucntie de metoda de livrare aleasa

      Ștergere
  3. Sunt curioasa de pudra de la Maybelline. Eu am concealerul din aceeasi gama si sunt tare incantata de el.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template