luni, 19 august 2013

Real Techniques Duo Fiber Collection Review(pic heavy)

Dupa ce le-am testat o vreme,am decis ca e timpul sa scriu despre aceste pensule pe blog.
O sa vi le prezint pe rand,incepand cu cea care imi place mai putin.

  • Duo-fiber face brush




E o pensula buna la toate.Se poate folosi pentru pudra,bronzer poate chiar si blush.
Imi place ca produsul se ia usor pe pensula si astfel e "buildable".Recunosc ca uneori pun prea mult produs , dar cu aceasta pensula nu am avut problema asta.
Insa din pacate,e o pensula cam subtire si unele fire cad.De asemenea nu e fina,spre deosebire de pensulele din setul Core Collection.





  • Duo-fiber Contour Brush
Pensula asta imi place mult.Aplica frumos produsul si il blenduieste bine pe ten.Eu o folosesc pentru blush(momentan doar pudra,insa cred ca merge super si pentru blush crema).E o pensula destul de densa,perii nu i-au cazut , insa din nou acea problema ca nu e prea fina.
Spre deosebire de cealalta pensula de contur din setul Core Collection,forma nu e atat de ovala.Seamana cu cea de mai sus,dar in miniatura. 
 Si e roz pentru ca e proaspat folosita:D . Sorry for that.





  • Duo-fiber eye brush



 In mod ciudat pensula asta e preferata mea.
Are acea egg shape care imi place si in plus eu sunt innebunita dupa pensulele pentru pliul ploapei.
E maricica,putin cam dura(in sensul ca nu e fina) dar aplica foarte bine si frumos fardul in pliu,amesteca bine nuantele si cred ca poate fi folosita si pe post de pensula de blending.E usor de manevrat si ia cantitatea potrivita de produs pe peri.


Kitty likes it too

  • Per total ii dau setului un 8,5 pentru ca pensulele se spala usor si rapid,produsul se ia bine si nu prea mult(pentru heavy handed ca mine e perfect) si in plus ambalajul e foarte dragut.Check it out:



Insa faptul ca pensulele nu sunt atat de fine precum ma asteptam,sau precum celelalte,e un minus.

Pretul e in jur de 28 euro si le gasiti pe mai multe siteuri , precum si pe cloud10beauty.
Sper ca v-a fost de ajutor acest review.
Talk to you soon(I hope so)
Pupici:*




2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template