luni, 22 iulie 2013

Top 10 produse de machiaj bune sub 50 lei

Hello
Am preluat aceasta idee de la Darlyst si sper sa nu se supere.
M-am gandit sa fac un top10 pentru ca am multe produse iubite sub 50 lei si trebuia sa le aleg doar pe cele mai folosite/iubite:D

Incep cu  produsele pentru fata:

  •  Fdt Rimmel Match Perfection-nuanta 200 Soft Beige-are o textura placuta,se intinde usor,are spf 18 si miroase frumos.Trebuie neaparat setat cu pudra pentru ca cel putin in cazul meu,ma face cam shinny.Insa imi place si il recomand,desi cred ca la iarna o sa il iubesc mai mult
  • Pudra pe care o folosesc de vreo 2 luni incoace si careia i-am scris si review pe blog,e cea de la Rimmel , Stay Matte.Si desi nu eram incantata de ea,recent am descoperit ca imi matifiaza foarte bine tenul chiar si in cele mai grele momente;)) O recomand

  • Tot de la  Rimmel,folosesc de muuult si inca mai am putin in tub,concealerul Wake me up;Sunt foarte curioasa de fdt din aceasta gama.Daca e la fel de bun ca si concealerul,merita luat;)).Imi place ca acopera cearcanele foarte bine,dar si cosurile/petele.
  • Pentru pometi am folosit kitul de la Elf,cu bronzer si blush.Dupa cum vedeti in poza, blushul e aproape gata si am ajuns si la fundul bronzerului;))


  •  Pentru ochi am ales:

    • Mascara The rocket de la Maybelline.Desi o prefer pe cealalta,One by one,am zis sa va arat ce folosesc momentan.E ok,insa trebuie cat de curand schimbata.


    •  Pentru sprancene am ales un creion de la Essence.Foarte ieftin , practic si usor de folosit.Me gusta:D


    • Ca si paleta de culori am ales Oh so Special de la Sleek,desi as fi inclus aici toate paletele lor.Si trebuie sa recunosc ca paletuta asta nu a mai fost folosita de mult,insa am scos-o la lumina acum si o sa fie iubita toata saptamana:D


    Trecem la buze si aici am cateva produse pe care le adooor

    • Mult cunoscutul Luciu de buze de la Nyx-miroase divin,are un ambalaj dragut,aplicator practic.Nota 10



    • Luna aceasta am primit un ruj de la Rimmel , in nuanta Nude Pink(multumesc Mihaela).Arata atat de bine!!! ca l-am purtat in fiecare zi de cand l-am primit.Pe cuvant! Peste am aplicat luciul de la Nyx sau unul de la Elf.Miroase foarte bine,dar nu stiu sa explic a ce.


    •  Si ultimul produse e un ruj de la Maybelline,despre care am scris mai demult;A fost iubirea mea luna trecuta.Hidrateaza si da o nuanta foarte placuta buzelor.L-am cam neglijat luna asta.Hmm...


    Sper ca v-a placut aceasta postare si va invit si pe voi sa imi spuneti ce produse sub 50 lei iubiti.
    Am ajuns sa folosesc foarte multe produse Maybelline si Rimmel.Pot spune ca imi plac mult,chiar nu ma asteptam.Acum am pus ochii pe un nou ruj de la Maybelline care vrea sa fie un dupe pentru Revlon lip butter,insa si pe un produs de buze de la Astor.Sa vedem care castiga;))
    Pupici:*

    8 comentarii:

    1. Cum sa ma supar?! :) chiar ma bucur. Si mie imi place concealer-ul de la Rimmel. Trebuie sa incerc si eu rimelul The Rocket; prea este laudat. :)

      RăspundețiȘtergere
    2. Eu am fondul de ten Wake me up, imi place, e ok, dar cum am tenul gras, nu mi se potriveste in totalitate. Probabil este mai ok pe timp de iarna, dar vara in niciun caz.

      Corectorul este tare bun, l-am avut si eu si vreau sa il recumpar :*

      RăspundețiȘtergere
    3. Cu placere, ma bucur ca-ti place.

      RăspundețiȘtergere
    4. Rimelul e foarte smecher. Eu am varianta rezistenta la apa si nu ma prea incanta treaba asta, dar este un rimel bun.

      RăspundețiȘtergere
    5. Superb rujul de la Rimmel, fondul meu de ten preferat este cel de la Giordani Gold, care costa doar 25 de lei

      RăspundețiȘtergere
    6. era sa uit...

      http://ladytruemiss.blogspot.ro/

      poate arunci in ochi pe blogul meu;)

      RăspundețiȘtergere
    7. foarte frumoasa ideea.. poate o preiau si eu
      si mie imi plac rujurile maybelline
      pupici!

      RăspundețiȘtergere

     
    Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template