duminică, 7 iulie 2013

Review Pudra Rimmel Stay Matte

Hey.Acum doua luni mi-am cumparat si eu mult laudata pudra de la Rimmel Stay Matte.
Acum am ajuns deja la fundul ei(suna urat,dar nu gasesc o traducere mai buna pentru "I hit pan on"...voi cum spuneti?!) si m-am gandit ca pot sa ii fac review.Pozele sunt facute cu ceva vreme in urma.

Ce spune ca face:
-reduce porii
-matifiaza pana la 5 ore

Ce cred eu despre ea:
-matifiaza tenul fara a-l incarca/a da un aspect de faina
-e usor prafoasa
-e accesibila ca pret(cu 26 lei am luat-o eu)

Insa nu imi place ca:
-are un ambalaj ieftin(imi e teama ca daca o scap pe jos se va sparge)
-se termina repede
Nuanta mea e 001 Transparent.Trebuie sa recunosc ca din punct de vedere al matifierii ,este foarte buna;
Totusi ma asteptam la ceva wow,avand in vedere ca toate youtuberitele de dincolo o lauda.
Nu ma intelegeti gresit,imi place,o folosesc zilnic si e posibil sa o recumpar,insa mai mult m-a surprins Complexion Perfection de la Elf(pe care am recumparat-o de 3 ori).
Nota mea:9/10
Voi ce pudra folositi?
Pupici:*





4 comentarii:

  1. Eu caut o pudra translucida si decenta, atat la pret cat si la infatisare pe moaca mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Complexion Perfection momentan dar vreau sa o incerc si pe aceasta de la rimmel pentru ca cea de la elf doar absoarbe sebumul si eu am nevoie si de ceva acoperire:(!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu folosesc pudra , dar imi plac !

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare articolul! Mi-a placut foarte mult! Multumesc

    http://www.autostil.ro

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template