duminică, 21 iulie 2013

Review Nivea In-shower Body Lotion

De curand a aparut un produs inovator de la Nivea si anume un gel de dus pe care dupa ce il folosesti nu mai trebuie sa folosesti crema de corp,sau daca vreti,altfel zis,o crema de corp pe care o poti folosi la dus.

Pasii sunt simpli si sunt prezentati si pe produs:

Exista doua tipuri,pentru piele uscata si piele normala.Eu o am pe cea pentru piele normala.

Ce imi place la ea:

  • hidrateaza pielea si o lasa catifelata
  • miroase placut(specific cremelor Nivea)
  • e practica
  • ma pot sterge/imbraca imediat dupa ce ies din dus 
Ce nu imi place la ea:
  • Teoretic te speli cu gel de dus normal,clatesti si apoi aplici lotiunea.Mi se pare o risipa de doua produse pentru un singur dus.Cand vreau sa ma dau separat cu o crema , folosesc un gel de dus normal.Cand sunt obosita si nu mai am rabdare sa ma "cremuiesc" folosesc lotiunea de la Nivea,dar fara alt gel de dus inainte.
  • Se termina repede;L-am folosit de cateva ori si deja mi se pare ca se goleste si curand va fi gata(are 250ml)
  • Pret ~17,18 lei depinde de magazin
  • Se clateste greu;adica inca simti ca mai am gel de dus pe tine uneori si trebuie sa insisti cu clatitul;))
Din fericire nu am probleme cu alunecatul in cada dupa folosirea acestei lotiuni.

O recomand?Da.
Daca nu pentru uz zilnic,macar de curiozitate si comoditate pentru zilele cand vreti hidratare rapida si nu aveti timp de aplicat creme.
Voi l-ati incercat?Ce parere aveti despre el?

Urmeaza review si la alte produse.
Pupici:*




4 comentarii:

  1. Suna bine. Am auzit multe despre ea, intr-adevar n-am incercat-o, dar nici nu m-am uitat in mod special dupa ea pe raft. :D
    Daca se iveste ocazia s-o gasesc, poate o s-o cumpar si eu s-o folosesc in datile in care sunt lenesa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O gasesti mai ieftina in Kaufland la 14 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce sa spun insa mi se pare normal sa aplici un gel de dus inainte dupa o zi de munca doar ca in loc sa astepti sa te usuci si sa te dai cu crema, folosesti lotiunea sub dus si gata :) eu mi-am luat azi pe cea pentru piele uscata si sper sa fie buna cand plec la mare unde nu o sa am chef de ceva atat de gras ca o crema normala. Ma bucur de acest review.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma tenteaza si nu prea.. fiind body lotion si nu shower gel, cu siguranta as face un dus "normal" inainte. Cred totusi ca raman la metodele clasice de aplicare a unei lotiuni, pana la urma, chiar daca as fi pe graba, e vorba de doar cateva minute extra.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template