marți, 9 iulie 2013

Planuri de viitor

Azi am fost usor dezamagita de anumite aspecte ale vietii mele.

Stiu ca inca sunt tanara(ca sa nu spun mica),ca nu am o familie de intretinut si am tot viitorul in fata.Totusi vad atatea persoane care de la varste fragede reusesc sa ajunga undeva,sa schimbe ceva,ca nu ma pot abtine sa nu imi doresc si eu asta.

Azi am pacatuit.Big time.Dar mi-am spus ca merit.Am mancat o ciocolata intreaga(n-am mai facut asta de pe clasa a8-a cand silueta nu era o problema).Si m-am gandit ca sunt cateva lucruri care trebuie schimbate la mine pentru a fi mai impacata cu mine insami.

De exemplu

  • As dori sa incep sa mananc mai multe fructe si legume.Au inceput sa ma intereseze persoanele care tin un regim de viata sanatos,care mananca doar carne de peste si ma gandeam sa iau cate ceva de la fiecare si sa aplic cum cred eu mai bine in cazul meu.Nu pot renunta la carne de tot.I love it too much! Dar as putea manca mai rar,mai mult peste si pui sau iepure si cu legume langa in loc de traditionalii si nesanatosii cartofi (pe care de asemenea ii iubesc).
  • As vrea sa alerg,dar nu prea ma vad in stare sa fac asta pentru o perioada lunga de timp,sau nu in mod constant anyway.Sincer,sunt 80% multumita de cum arat,dar stiu ca se poate mai bine si pe vremuri chiar aratam suuuper.Dar am renuntat la sport(tenis) si am ajuns sa ma ingras.Poate ca vreau sa slabesc si pentru ca in mod involuntar s-au intiparit in minte cele spuse de cateva prietene si de sora mea: "Ai putea sa slabesti! X a reusit."Si eu eram : "Ok,good for her.I am fine".Nu vreau sa fiu skinny.Imi place sa am forme.Dar as slabi 5,6 kg.Insa nu imi place sa le spun celor apropiati acest lucru,pentru ca m-ar bate la cap.
  • Vreau sa ma angajez vara asta si sa strang banii pentru niste lucruri importante nu pentru tampenii.Vreau camera de filmat noua,vreau sa imi iau epilator,o tigaie din aceea tip gratar(nu stiu cum ii zice exact),haine frumoase,papuci cu toc(pe care trebuie sa invat sa ii si port) si sa pun bani deoparte pentru nunta surorii mele( I really wanna help).
  • Vreau sa ma abtin de la a mai cumpara make up de care nu am nevoie sau produse cosmetice in general.Am deja 3 creme de corp.3 demachiante difeite ,etc.Ce-i drept , unele sunt primite si este ok,dar trebuie sa incetez sa salivez dupa alte palete de farduri cand am o tona de ele si stau nefolosite in cutie.
  • Cand imi cumpar totusi ceva,vreau sa merg pe calitate nu cantitate.
  • Vreau vara asta sa ma simt bine asa cum sunt,singura,fara sa simt nevoia de un partener care sa ma faca sa ma simt frumoasa.Am inceput sa ma iubesc si sa ma simt bine in pielea mea si vreau sa continui asa.
  • Vreau sa ma distrez si sa incerc sa mai las din prejudecati si din mentalitatea usor invechita uneori,din cauza micului oras de unde provin,.unde etichetele se pun foarte usor si scapi de ele greu,daca reusesti sa scapi.
  • Vreau sa invat limba italiana.Anul trecut mi-am luat o carte si nu am citit prea mult din ea.Acum e pe noptiera  langa mine si sper sa o termin.E o limba superba pe care am inceput sa o indragesc dupa ce am citit "Eat , pray, love".Superba cartea,o recomand,
  • Vreau sa invat sa lucrez intr-un program de editat video bun si sa imbunatatesc calitatea videoclipurilor mele.e un hobby,insa vreau sa progresez.De dragul meu.
  • Vreau sa scriu constant pe blog.
  • Vreau sa merg macar intr-un weekend in alt oras,sa ma destind.
  • Vreau sa nu ma mai stresez pentru orice nimic,totul are o solutie si toate se intampla cu un motiv.
  • Si as vrea sa trec peste teama ca cineva o sa intre peste mine in casa.De cand am patit-o cu adevarat sunt foarte paranoica si verific daca am incuiat usa de prea multe ori.
Stiu ca e o postare non beauty related,dar simteam nevoia sa scriu lucrurile astea.Astfel sunt sanse mai mari sa le si realizez;))
Aveti ceva sfaturi in legatura cu vreuna din dorintele de mai sus?
Ce planuri aveti voi ?
Pupici:*

Daca doriti sa va amuzati,am postat partea a II-a din Blindfolded Makeup Challenge , aici.


15 comentarii:

  1. Iti doresc mult succes! Eu mi-am propus anul trecut sa renunt la sucuri carbogazoase si sa mananc mai putine dulciuri si am reusit (carne eu nu mananc deloc de vreo 10 ani). Sa stii ca nici nu a fost asa de greu, si ma simt mult mai bine acum. Cat despre sport, nu trebuie neaparat sa alergi, trebuie sa faci ceva ce iti face cu adevarat placere. Uite, daca vrei sa vizitezi un alt oras, poti inchiria o bicicleta si sa strabati orasul pe bicicleta:) Daca nu iti place pe doua roti, gasesti o gramada de filmulete de fitness pe net, foarte foarte eficiente, daca le faci cu atentie si cu placere. Eu in vreo 2 luni de exercitii facute constant am descoperit ca mi se vad ''patratelele'' pe abdomen, asa ca iti sugerez sa cauti filmuletele lui Jamie Alderton. Iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  2. *Si foarte important, daca ai mancat o ciocolata intreaga, sa-ti fie de bine, nu e capatul lumii (daca nu faci asta de doua ori pe zi:P) Daca ai chef de ceva dulce, asta e, mananci ceva dulce, important e ca alimentatia de baza sa fie cat mai putin preparata termic si cat mai variata, sa bei multa apa si sa nu mananci de plictiseala, ci doar de foame:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Nice list. Succes! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes..si nu uita cel Mai bun lucru ai toata vista in fata si nu lasa nimic sa te opreasca >.<

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru lista si pentru ambitie! Apreciez mult oamenii ambitiosi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti dosresc mult succes si sper sa duci la indeplinire cat mai multe dintre obiective!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a facut placere sa citesc acest articol:)
    Succes scumpa! sunt sigura ca o sa reusesti tot ceea ce iti doresti:*:*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Îţi doresc din suflet tăria de a-ţi atinge toate dorinţele. Mult succes în toate! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oare a ajuns pachetul? Nu-mi pot verifica mailul de yahoo deocamdata, asa ca nu stiu daca ai scris ceva, eram doar curioasa.. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Perfect! Am citit mailul de pe yahoo, ma bucur ca posta romana n-a facut boacane si a ajuns ok.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tigaie grill, daca nu ma-nsel :D
    Simte-te frumoasa, esti. Eu consider ca "mai de apreciat" este cand o alta fata/femeie ne-o zice decat un tip.
    In legatura cu, calitatea/cantitate, chiar acum cateva zile "ma plangeam" prietenului meu ca-mi doresc de taaare mult timp o paleta de farduri cu multe pastilute, stii tu despre care zic, iar raspunsul m-a facut sa ma gandesc putin inainte de-a apasa "Finalizeaza comanda". Mi-a zis ca mai bine imi cumpar saptamanal, o data la doua sapt cate-o paletuta cu 8, 10 pastile de la NYX, decat sa dau pe o paleta cu 140 nuante cat as da pe una de calitate. Are dreptate. La fel si cu alimentele, dulciurile...Inainte as fi luat doua ciocolate Milka "sa fie in casa", iar acum am luat Raffaello, cu gandul ca daca tot cumpar ceva, macar sa fie de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmm ..si eu am aceeasi problema, vreau sa slabesc 5 kg si nu pot, ma oftic knd vad alte persoane care slabesc zeci de kg si pe mine ma inving 5 kg amarate.. cand incep dieta parca as manca de toaaate, poftesc la orice, mai ales la ciocolata. Dar tu cate kg si ce inaltime ai?

    RăspundețiȘtergere
  13. Hmm ..si eu am aceeasi problema, vreau sa slabesc 5 kg si nu pot, ma oftic knd vad alte persoane care slabesc zeci de kg si pe mine ma inving 5 kg amarate.. cand incep dieta parca as manca de toaaate, poftesc la orice, mai ales la ciocolata. Dar tu cate kg si ce inaltime ai?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template