duminică, 14 iulie 2013

Leapsa

Trebuia sa fac aceasta leapsa de mult timp,insa am tot uitat.Imi cer scuze.

Sa incepem:D

1.Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant
Stres
2. Daca l-ai “intalni” pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare,care ar fi aceasta?
Cred ca l-as intreba ce as putea face in continuare astfel incat sa fiu si eu fericita si sa urmez calea Lui
3.Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”.Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
nu as putea ucide
4. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
Iubirea e atunci cand iti vine in minte imaginea lui si automat zambesti si te simti fericita,cand vezi partea buna in orice si cand tot ceea ce vrei e sa fi alaturi de el.Cand lasi de la tine fara ca el sa iti ceara asta,doar ca sa il sti fericit.
5. Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea?
As da naivitatea(care uneori e defect) pe ambitie(imi doresc sa fiu mai ambitioasa)
6. Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
Depinde de persoana respectiva.In general,iert si ma gandesc ca sunt mai buna de atat(mai buna decat a ii raspunde cu aceeasi moneda).
7. Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume?.Si daca raspunsul este afirmativ,ai gasit un raspuns?
De intrebat,m-am intrebat.Insa nu stiu inca raspunsul.
8. Ce ai schimba la oameni?
I-as face sa fie mai buni,mai putin invidiosi si ranchiunosi.
9. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
Desigur.Din pacate am avut incredere in oamenii nepotriviti,am fost multumita cu anumite lucruri,cu care acum nu as fi multumita si nu m-as mai  lasa de tenis si pian(am facut doar vreo2,3ore de pian si am renuntat).
10. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Mama si sora mea sunt modelul meu in viata.Asa ca pe ele le admir,pentru ca au avut mereu putere,curaj si ambitie,sa se autodepaseasca si sa isi implineasca visele.Si inca lupta.Si inca ma sustin moral si ma impulsioneaza , imi spun sa gandesc pozitiv.Thank you for that:*!
11. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Ma gandesc ca nu sunt singura care sufera:)) si ma intreb care este necazul lui.Din pacate nu am curajul necesar sa merg sa vorbesc cu el.
12. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?
M-am gandit la asta si teoretic as face muulte nebunii,apoi m-as duce la biserica sa cer iertare si gata:)).Practic,as plange probabil si as sta cu familia.Nu vreau sa ma gandesc la asta.Dumnezeu nu a vrut sa stim cand ne vine sfarsitul cu un motiv si prefer sa ramana asa.
13. Gandeste-te cum erai acum 5 ani,ce aspiratii si vise aveai?Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Cred ca am realizat mai mult decat visam pe de o parte.Pe plan sentimental insa trebuia sa ma aflu la alt nivel acum:)) 
14. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
Daca o sa am un job care sa imi placa:)
15. Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci.
Ma enerveaza uneori oamenii care se plang cat de grea e viata lor si ce soarta cruda au,daaar si eu la randul meu imi sun prietenele ca ma plang de aceleasi lucruri:))
Si ar mai fi si altele probabil , dar nu imi vin in minte acum.

Sper ca v-a placut acest tag si va invit si pe voi sa il faceti.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Am facut si eu tagul,raspunsurile noastre sunt total diferite :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tag frumos si ce raspunsuri degajate :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template