luni, 24 iunie 2013

Review Nivea Lip Butter

Azi vreau sa va vorbesc despre un produs destul de nou pe piata , care imi place mult.
Mi-a atras atentia de la inceput,datorita ambalajului dragut , iar apoi cand am vazut ca multe fete de pe youtube il lauda am spus ca trebuie sa il am.
Desi nu eram sigura ce aroma sa iau,am ales cea cu zmeura(pentru ca alta nu mai era la standul respectiv:)) )
Eram deja innebunit dupa balsamurile lor de buze,asa ca nu am ezitat.In plus nu am mai avut un unt de buze si parea interesant.

Ce spune producatorul:
"Cu un design atractiv și o formulă inovatoare, untul de buze NIVEA Raspberry Rose îmbină hidratarea de lungă durată cu o experiență senzorială unică. Hrănește buzele și le redă catifelarea, conferindu-le un luciu irezistibil."

"NIVEA Lip Butter cu aroma de zmeura. Mirosul placut al zmeurei si gustul usor acrisor-aromat te vor face dependenta de acest unt de buze. Untul de shea si uleiul fin de migdale asigura nivelul optim de hidratare a pielii buzelor."


Ce spun eu:
+ ambalaj dragut si usor de purtat in geanta
+ miros placut de zmeura
+ hidrateaza buzele
+ gramaj mare(16,7g/19ml)
+ pret-12 lei
+ contine unt de shea si ulei de migdale


Nu i-am gasit minusuri.Il folosesc in fiecare seara,pentru a imi hidrata buzele si face o treaba foarte buna.
Pe buze nu se vede colorat,ci arata cam asa:


 


L-as recumpara? Cu siguranta,insa in alta aroma(cea cu caramel ma tenteaza)
Pe makeupalley are nota 4.2 din 5.Pretty good.

Voi aveti vreun unt de buze de la Nivea?

6 comentarii:

  1. il am tot pe acesta ,dar il vreau pe cel de vanilie...sau caramel.imi place mult..si ambalajul e cel mai fain:)) :x

    RăspundețiȘtergere
  2. de cand am vazut fotografia pe facebook, ma asteptam la un asemenea review. Arata delicios. Si da, ma tenteaza la maxim. Ce'mi faaci tu mie..

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am incercat pana acum niciun unt de buze, insa am mai avut un balsam de buze de la nivea cu cirese parca si l-am folosit pana s-a terminat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am de ceva timp in varianta cu vanilie si macadamia,si e foarte bun intr-adevar iar cand am sa-l termin am sa il incerc pe acesta...astea doua ma tenteaza din cele 4 :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine m-a tentat rau cand l-am vazut in auchan dar am vazut parafina si m-am cam suparat pe el si am ales unul garnier :)) . Nici ambalajul nu e cel mai practic pentru zi ...:(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template