joi, 27 iunie 2013

Review Maybelline Color Sensational Lipstick

De ceva vreme a aparut nebunia cu Maybelline Vivids.Am vrut si eu tare mult unul din rujurile astea,insa nu am gasit o nuanta care sa mi se potriveasca si am renuntat la idee.

Cand eram in campania aceea cu produse Maybelline prin camine,am descoperit insa o nuanta din gama lor normala de rujuri care mi-a placut la nebunie.
De obicei nu prea imi cumpar rujuri,prefer sa folosesc luciuri de buze,asa ca nu are sens,insa acesta mi-a placut foarte mult.
E vorba de nuanta 162 Feel Pink si desi numele te duce cu gandul la o nuanta puternica de roz,nu e chiar asa.

 L-as descrie ca fiind un roz inchis , care trage inspre visiniu.Nu stiu cum,dar mi se pare ca mi se potriveste.

Ce spun ei despre el:

"Culoarea senzaţională şi confortul suprem sunt atuurile unei colecţii de rujuri unice, care poartă semnătura 

Maybelline New York. Din orice unghi ai privi, culoarea va arăta intensă si strălucitoare, iar buzele tale

perfect desenate vor pune in evidenţă spiritul modern şi aventuros al fashionistei din tine.

Color Sensational este mai mult decat un ruj, este un gest feminin fără vârstă care te va seduce la nesfârşit.

Acceptă provocarea culorilor si redefineşte noţiunea de senzualitate prin zâmbetul tău!

Culori proaspete din cel mai pur pigment


Textură catifelată cu nectar din miere

Formulă imbogaţită cu seruri de strălucire

40 de nuante senzaţionale, in 4 familii de culori."


Ce spun eu despre el:
+ ambalaj simplu,dar dragut
+ nuanta placuta,perfecta pentru everyday look dar si pentru un machiaj de seara
+ are un miros usor,placut
+ este foarte cremos,se aplica usor
+ mi se pare ca hidrateaza buzele,sau cel putin nu le usuca
+ rezista destul de mult pe buze
+ are o stralucire usoara,placuta
- pret 27 lei

Nota mea:9/10


Partea buna e ca au o gama variata de nuanta,deci o sa va gasiti cu siguranta nuanta potrivita.
Feel Pink a fost foarte iubit luna aceasta si cred ca si luna viitoare va fi.

Pupici:*


2 comentarii:

  1. l-am vazut si eu in cora,era 29 lei. am facut cateva swatch-uri pe mana si pana am ajuns acasa s-au dus...ma tenteaza sa il cumpar,dar ma mai gandesc.arata frumos pe buze,pacat ca nu rezista prea mult.

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine pe buzele tale,de mult sunt curioasa sa il incerc,insa trebuie neaparat sa ma abtin de la produsele de buze dat fiind ca trebuie sa termin tona ce s-a adunat :P
    http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2013/06/my-lipstick-and-lipgloss-collection.html

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template