vineri, 14 iunie 2013

Maybelline

Saptamana trecuta am facut parte dintr o Campanie Maybelline care consta in promovarea/vanzarea produselor lor prin caminele studentesti.In primul rand aveam nevoie de banuti si in al doilea rand,ce poate fi mai frumos pentru o makeup addict decat sa promoveze cosmetice?!
Am avut de toate,de la demachiant de ochi(nici nu stiam ca firma asta are asa ceva),pana la rujuri,tusuri,fonduri de ten , etc.

Faptul ca am fost prin zeci de camere de fete si am vorbit cu ele,m.a facut sa ma gandesc putin la ce se consuma de fapt la noi in tara.Ma refer in medie,fetele normale , cu strictul necesar de makeup (nu  cele ca mine cu 10 blushuri si N palete de farduri….)

Cele mai bine vandute produse au fost urmatoarele : ojele(in mare parte fetele care nu se machiaza au fost incantate de ele )

Mascara(sunt foarte iubite cele de la Maybelline si de ce sa mint,si mie imi plac mult).Pana acum am incercat 2 One by one si The Rocket dar urmeaza  Collosal pentru ca acela a fost cel mai cautat si mai bine vandut.

Fondul de ten Affinitone( foarte bine vazut si el ).Eu l-am avut,mi-a placut , dar nu se potriveste tenului meu mixt.Cred ca e mai potrivit pentru un ten uscat,datorita texturii sale lichide.

Apoi fetele au fost interesate de rujuri si luciuri de buze

Eu nu m-am abtinut si mi-am luat un ruj ,insa nu din noua lor gama Vivids,desi imi doream foarte mult(dar nu imi statea bine cu nici o nuanta) ci un altul,nuanta Feel Pink,162.Imi place la nebunie.

Voi ce produse de la Maybelline folositi/iubiti?

Multumesc ca ati trecut pe la mine

Pupici:*

10 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult produsele MAybelline. si am incercat cam tot ce ai scris tu aici :)
    Acum am pe wishlist un ruj din gama Vivids :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place Maybelline:) Am folosit de toate de la ei:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc oja aurie de la Colorama, am vazut-o in decembrie in DM si nu am cumparat-o atunci din pacate, mi-am ales alte nuante..dar de atunci tot la ea imi e gandul si nu am mai vazut-o niciunde :((( Fondul de ten l-am avut si eu, imi placea ca are acoperire destul de mare (fix cat am eu nevoie), dupa care am incercat varianta din Italia a aceluias produs: mult mai bun decat cel din RO, acoperire si mai mare, textura mai placuta...nu e prima data cand constat ca aceeasi marca de produs de la noi are produse mai proaste decat cele din strainatate. Rimel nu am avut niciodata, dar sunt tare curioasa cum sunt:)
    Mi se pare interesant sa promovezi produse cosmetice,succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. rimelurile lor sunt cele mai bune..si au si pret bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain e rujul, imi place mult culoarea :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Multe mascara care nu mai sunt pe piata mi-au placut/folosit, rujurile de asemenea as mai incerca, tentatii sunt din toate partile si toate firmele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie affinitone'ul mi se pare ideal, tot ptr ten mixt. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place Affinitone Mineral fond de ten, rujurile lor si de curand mi-am cumparat The Rocket waterproof care s-a dovedit o surpriza placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu a doua nunata din randul trei de oje :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template