luni, 24 iunie 2013

Dezamagire Essence

Iubesc firma Essence de pe vremea cand inca nu se gasea la noi in tara si am primit de la o prietena doua produse de-ale lor.In plus mai citisem pe bloguri despre produsele lor si am fost super fericita cand au aparut si la noi.

Daca inainte eram innebunita dupa Elf,Essence cred ca i-a luat locul in ultima vreme,mai ales la capitolul oje.

Insa azi scriu o postare negativa despre ei si parca imi pare mie rau,insa chiar sunt foarte dezamagita de un produs de al lor.

Acum cateva zile am fost la un stand cu sora mea pentru ca dorea sa isi recumpere un creion retractabil maro(pe care il adora).
Atunci am vazut un nou tip de creion la stand si mi l-am cumparat.

E vorba de Stays no matter what waterproof eyepencil.
M-am gandit ca e perfect pentru vara.

L-am testat doar 3 zile,dar azi mi s-a pus pata rau:))
Seamana cu creioanele de la Avon Supershock , insa nu e la fel de moale.




Mina lui e destul de tare si se aplica greu pe pleoapa.
Am o problema cu aplicarea tusului lichid,e adevarat,dar tusurile carioca sunt perfecte pentru mine si nu am probleme cu ele.Cu acest creion am reusit cu greu sa trasez o linie cat de cat dreapta.Varful s-a tocit destul de repede asa ca l-am si ascutit.Degeaba.

Apoi sa vorbim despre rezistenta lui,mai ales ca pretinde a fi waterproof.Iata cum arata aplicat intr-un strat subtire apoi in unul mai gros.

Aici am dat cu degetul peste swatch o data

De doua ori


De trei ori

Si voila.minune.Creionul nu se mai vede:))

Asta am patit eu dimineata cand am zis ca incep sa il testez serios si l-am aplicat pe pleoapa.Peste o ora,timp in care am stat in pat,cu ochii in calculator(deci nici macar nu am iesit afara in caldura), cand m-am uitat in oglinda mare mi-a fost mirarea:unde e creionul!?nu e creionul.

Asa ca am pus mana pe aparat , am pozat si here I am ...writting...
Partea buna e ca a fost doar 8,5 lei.Si totusi,puteam sa imi iau altceva de ei.O oja de exemplu(tot de la Essence)

Nu stiu ce sa fac cu el,poate il mai incerc din cand in cand,eventual pe waterline,desi nu cred ca o sa tina prea mult nici acolo.
Ciudat e ca am incercat tusul,din aceeasi gama(tot stays no matter what waterproof) si chiar nu se ducea de pe mana muuult timp.Chiar si daca dadeam cu apa.

Concluzie:La fel ca orice firma,Essence are produse bune si mai putin bune.Ghinionul meu a fost sa dau peste unul din a doua categorie.O sa cumpar in continuare de la ei,dar o sa ma informez probabil despre produs inainte:)
Voi l-ati incercat?V-a placut?Sau ce produse Essence v-au dezamagit?

P.S:Aici e un review cu poze mai clare

Pupici

4 comentarii:

  1. Nu l-am incercat.Insa am doua produse de ochi care imi plac foarte mult de la ei,tusul carioca superfine,care abia il dau jos cu demachiant si nu se intinde nici macar pe caldurile astea si un creion de ochi retractabil(16 coolest chic),un mov foarte frumos.Le recomand :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de avon Shock, eu l-am achizitionat in urma mult prea laudarii lui pe blogosfera. Nu dispare asa repede ca SNMW, dar tot ma trezesc la vreo ora cu codita linerului ciufulita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un creion de la Dior care se comporta exact la fel :(! Imi pare atat de rau de el..

    RăspundețiȘtergere


  4. Eu am un creion de la Dior care se comporta exact la fel :(! Imi pare atat de rau de el..
    shoulder bags

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template