miercuri, 8 mai 2013

Produsul saptamanii&LOTD

Din cand in cand postez despre un produs care mi-a placut tare mult sau pe care l-am folosit mult.
Pentru ca sunt in vacanta mi-am luat doar cateva produse cu mine,pe care incerc sa le termin sau pe care nu le-am folosit de mult si vreau sa le refolosesc,poate ma indragostesc din nou de ele.
Insa in ultimele doua saptamani am folosit foarte mult,adica zilnic,paletuta Too Faced Glamour To Go,in special luciurile de buze si un fard maro inchis.
E micuta si dragalasa si o port in geanta mereu.



Iata si un machiaj realizat cu ea:
 





Voi ce ati folosit in ultima vreme foarte mult?

Pupici:*

4 comentarii:

  1. Si mie imi place mult paletuta aceasta :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit mult paleta de la Fraulein. Lipgloss-urile cum sunt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt lipicioase si arata bine pe buze:x

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template