miercuri, 29 mai 2013

Eating time

Nu am postat niciodata despre mancare pe blogul meu (nu din cate imi amintesc) insa trebuie sa va recomand pastele astea foarte usor de realizat si ieftin.
E vorba de paste cu ciuperci,nimic deosebit,dar atat de bun si satios.
Aveti nevoie de :
-paste
-ciuperci
-usturoi
-ulei
-condimente(daca aveti si oregano e perfect)
-smanatana
-branza daca doriti

Puneti pastele la fiert si intre timp taiati cubulete ciupercile si le caliti in ulei cu usturoi.Apoi adaugati condimente si smantana . Se formeaza un sos , peste care puneti pastele fierte,condimentele si branza rasa.


Cam atat.
Usor,nu?
Pentru o studenta cu buget limitat si timp putin , e perfect.Azi e prima data cand fac si sunt foarte incantata de rezultat.
Ce mancare usor de realizat faceti de obicei?Am nevoie de idei.
Pupici si pofta buna!

3 comentarii:

  1. Asta chiar merge usor!Daca mai adaugi si cateva felute de sunca,o sa fie si mai delicioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu :-p mi-ai facut pofta :-)
    rustik-shop.blogspot.com.
    Te pup, Alina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Genul asta de paste sunt preferatele mele. Chiar azi am mancat o portie uriasa cu somon :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template