joi, 16 mai 2013

DM haul

Azi a fost deschiderea unui nou DM in Timisoara,chiar in centru,asa ca o sa merg mult mai des pe acolo(deja  imi e frica:)) )
Au avut 15% reducere si un produs cadou in functie de valoarea bonului.

Sa incep cu ce mi-am cumparat:

-Demachiantul bifazic Balea despre care am citit numai de bine

-Un mini deodorant sa  port in geanta


-Mini spuma de par-am mai avut una si pentru ca nu prea folosesc,nu imi cumpar din aceea la tub mare.Aceasta e mica si practica(nu gasesc poze cu produsele mini dar asa arata ambalajul)

-Cotton pads-120 bucati-nu mai aveam si erau la oferta

-Sampon pentru par saten Balea-nu era in planuri,dar tot nu mai am sampon si parca ieri am citit pe un blog ca e bun acest sampon.Pentru 8 lei , cred ca e ok.Mai ales ca are protectie UV .Azi il si folosesc:D

Apoi cand am iesit am primit un cadou in functie de suma consumata.Eu am primit un sampon,dar am rugat-o pe doamna de acolo sa mi-l schimbe caci numai ce am cumparat sampon din magazinul lor.
Raspunsul a fost:"Incredibil" si a scos ce a gasit prin cutie la indemana.Anume un lapte demachiant(si inca mai am de la Balea alt demachiant ,dar nu am mai zis nimic:)) ) de la Cosmetic Plant.Eram in dubii daca sa il folosesc sau nu,pentru ca e pentru ten normal/uscat si pentru ca are parfum si Cetearyl alcohol(care nu stiu cat de rau e ,dar cuvant alcohol nu imi da incredere) insa sunt curioasa din fire si nu pot sa tin un produs nou,fara sa il incerc.Deci un nou lapte demachiant pentru testare:))

Si sa va povestesc putin ce mi-a facut cu ochiul
-BB cream de la Maybelline era cu 25lei -am vazut o varianta cu spf15 pentru ten gras,dar nu aveau testere!!!

-Sampon cu ulei de argan de la o firma,al carui nume nu il retin,insa pareau bune(dar erau pentru par uscat)

-Diverse masti de fata si tratamente de par-m am abtinut pentru ca nu vreau sa experimentez aiurea pe tenul meu ,iar cele de par erau pentru orice alt tip de par,mai putin gras , ca al meu.So no:(

-Balsam de buze Balea cu aroma de portocale-din acela rotund cum au cei de la Nivea.Era 6,7 lei si m-a tentat maxim dar de mult timp ma gandesc la cel cu caramel si cel cu zmeura de la Nivea.

-Am vazut produse Palmer's de care am auzit multe lucruri bune,insa erau cam scumpe(parerea mea) si balsam de buze am cat pentru tot anul(5 ca sa fiu mai exacta:)) ) Cel de la Nivea o sa isi gaseasca loc totusi in mini colectia mea cat de curand

-Mi-au mai placut produsele mini size.Sunt practice!

-Gelurile de dus Balea-am vazut arome noi

-Deodorant Balea cu aroma de ciocolata:x(nu prea mi ar placea sa miros a ciocolata acolo:)))

Cam atat retin.Imi pare rau ca nu am poze sa va arat.A fost nebunie , insa si maine si sambata o sa mai fie reducere de 15% asa ca daca sunteti din Timisoara si iubiti DM-ul,merita sa mergeti.

Locatia:piata Operei , langa KFC(intrebarea e:iti iei un hamburger sau o mini crema:)) I want them both)

Aveti vreunul din produsele mentionate mai sus,cum sunt?
Pupici:*

8 comentarii:

  1. Am avut deodorant cu ciocolata si rodie, mirosea wow, dar era prea mult pentru mine, asa ca am renuntat la el. Folosesc balsam de par de la balea de mai bine de jumatate de an si-l iubesc. Mai nou mi-am luat o crema de fata de la balea, are si spf15, deocamdata e ok, sa vad pe termen lung. Problema e ca tot scrisul de pe cutie e in germana si eu habar nu am ce inseamna :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si eu deodorantul ala.si e prea tare ,dar il folosesc prin camera aiurea sau in papuci uneori.poti cauta produsele si google iti traduce textul.

      Ștergere
  2. Maine trebuie sa merg si eu in DM dar in Cluj, sa-mi iau mini deodorant pentru poseta:D demachiant bifazic am avut si eu dar imi place mai mult cel de la Farmec cu ulei de argan:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost si EU...dar nebunie mare! :-D bine ca Mai sunt 2 zile de reducere

    RăspundețiȘtergere
  4. Am balsamul de buze cu portocale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca iti plac produsele travel size de curand am achizitionat un sampon de la dmsi pentru ca nu aveam multi bani am cumparat varianta mini si am ramas uimita de cat de bun a fost pentru parul meu care eate gras ca al tau si normal ca m.am intors sa cumpar varianta mare. Samponul se numeste enliven asa este firma iar sortimentul pe care l.am ales eu este cel cu zmeura si mar dar ti.l recomand cu toata inima.
    http://www.oja.ro/produse-ingrijire-personala/ingrijire-par/sampon/enliven/enliven-fruit-shampoo-raspberry-red-apple-sampon-cu-zmeura-si-mar-400ml.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms frumos ca mi ai zis . o sa ma uit dupa el!

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template