joi, 25 aprilie 2013

Tag:the versatile blogger award

Am fost si eu nominalizata sa fac acest tag de catre Alice si Cara's beauty toys.
Va multumesc frumos fetelor ca v-ati gandit la mine si imi cer scuze ca il fac cu intarziere.


Regulile sunt:
1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat
2. Include link-ul catre blogul respectiv

3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant
4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine 


Sa va spun cate ceva despre mine:
1.Am inceput sa fac pilates si sper sa ma tin de treaba ca sa slabesc
2.Anul acesta am dezvoltat o noua pasiune pentru haine in special pentru camasi:D
3.Sunt lenesa cand vine vorba de invatat si prefer sa stau relaxata toata ziua,ca mai apoi sa ma stresez cu o zi inainte:))(inca incerc sa remediez problema:D)
4.Anul acesta m-am dat prima data cu rolele.Si n-am cazut!
5.Pe vremuri dansam pe muzica arabeasca in camera.Am uitat de obiceiul asta din pacate.
6.Ador sa ma uit la seriale si la fete pe youtube
7.Nu pot scrie pe blog sau filma decat cand sunt intr o dispozitie buna:D

Dau mai departe tagul(desi unele l au facut deja) la:

Dedeea
Anda 
Andreea
Ariana
Camelia
Alina Barbu
Modniza
Andreea

Multumesc ca ati trecut pe la mine:D
Pupici
Un weekend frumos!




3 comentarii:

  1. Te-am nominalizat: http://btl-allysa.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!:)Tocmai ti-am descoperit blogul si ma bucur ca am facut-o:)Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template