vineri, 5 aprilie 2013

Tag:Beauty things I suck at

Acest tag umbla de ceva vreme prin blogosfera,iar Valentina a fost foarte draguta si m-a tagguit si pe mine,asa ca azi il onorez:D

I suck at:

  • aplicarea tusului lichid-groaznic.Asa ca am trecut pe tus carioca sau gel.Si aici am o problema,caci nu imi ies la fel coditele.Una mai subtire,alta mai groasa,mai lunga,mai joasa,etc...Dar tot incerc pana ma invat:D
  • conturarea fetei-am momente in care incerc sa fac si eu conturingul fetei.Si uneori iese,alteori nu.De cele mai multe ori pun prea jos bronzerul si prea puternic:-s.Inca ma uit la videoclipuri pe youtube sa mai invat.
  • in afara de "coada de cal" si parul lasat pe spate,nu prea port alte coafuri.Trebuie sa ma tund putin sau sa imi schimb forma parului,caci m-am plictisit de el asa:(
  • nu stiu sa pun gene false:| si am incetat sa mai incerc:))
  • imi pun mana pe fata prea des si daca e vreun "monstrulet" , nu scapa de unghiutele mele(bad girl,bad.I know)-Incerc sa ma dezobisnuiesc de lucrul asta

Cred ca ar mai fi destule lucruri la care nu ma pricep,dar astea sunt primele care mi-au venit in minte.
Ideea per total e ca mai am mult de invatat si de exersat.Dar e timp...I'll do better:D

Majoritatea fetelor au facut deja acest tag,dar daca mai sunt care nu l-au facut inca,va invit sa il faceti.

Voi la ce lucruri nu va prea pricepeti?

Pupici

P.S:Pe pagina de facebook are loc un giveaway dragut.Check it out.



3 comentarii:

  1. Foarte frumos tag-ul, poate o sa-l fac si eu, desi sunt tare incepatoare la postari pe blog.
    Sincer, (ramane intre noi :)) ) nici eu nu ma pricep la aplicarea tusului...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aplicarea tusului se pare ca este o arta. Din pacate, nici eu nu ma pricep :))) Folosesc tusuri bune, culori bune, rezistenta foarte buna, dar tehnica mea strica tot. Bine, eu am si o problema cu pleoapele, si anume ca s-ar putea sa fie ridate, nu stiu exact daca acesta este termenul, insa cand inchid ochiul se formeaza multe cute si trebuie sa trag de piele ca sa arate ca o pleoapa normala. Cat despre par, mie imi place sa ma coafez, am multe idei, insa nu si timp, pentru ca ma axez pe machiaj cand trebuie sa plec la facultate sau in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosirea tusului tine de practica. :) Cel putin eu asa cred, trebuie sa fii foarte norocos ca sa il aplici perfect din prima..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template