vineri, 19 aprilie 2013

Papuci Zorile Store

Recent au ajuns in posesia mea sandalele de pe Zorile Store.
Am avut noroc, pentru ca desi nu mai era pe stoc numarul meu,38,era numarul 39 si am zis ca merita sa incerc asa.Imi doream tare mult sandalutele.
Iata cum arata ele:






Ce spune producatorul despre ele:

Sandalele IS Star II Fem atrag atentia prin design-ul specific sandalelor gasite in Roma antica combinat cu detalii moderne si materiale de calitate. Talpa bine proportionata urmeaza conturul piciorului dumneavoastra iar culorile in doua tonuri creaza un contrast placut. Piesa de rezistenta este trandafirul in relief, situat in partea superioara , aduce un plus de feminintate si eleganta. Sistemul de prindere este format dintr-o curea moale care asigura o priza excelenta asupra gleznei printr-o bucla metalica reglabila. Is Star II Fem, sandalele perfecte pentru zilele si noptile calduroase de vara!

Ce spun eu despre ele:
Sunt o idee mai mari,dar nu se observa datorita faptului ca se inchid cu acea curelusa si la spate sunt inchise.
Momentan par confortabile,le-am purtat putin insa ca sa ma pronunt exact.
Singurul lucru care nu mi-a placut,a fost mirosul destul de puternic de plastic,dar pot trece peste:))

Ma bucur de alegerea facuta si cred ca o sa le folosesc cu drag every day la scoala,pe la inceputul verii.

Ce parere aveti despre ele?Purtati acest gen de sandale?
Le gasiti aici.
Pupici
Un weekend frumos!

5 comentarii:

  1. Sa ii porti cu drag :**


    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un tag de la mine draga mea http://aliceinbeautyworld.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award.html :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award: http://carasbeautytoys.blogspot.ro/2013/04/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template