luni, 15 aprilie 2013

NOTD-Nude and simple

Adica nails of the day

Am folosit 2 oje de la Farmasi si o oja de la Essence(cookie love)




Peste cea maro inchis am aplicat oja de la Essencce si iata ce a iesit:



~Da,e o lamaie.nu stiu ce mi-a venit sa pozez cu ea in mana; dar se vad mai bine nuantele parca:))~





Am facut si swatch la oje:



Din pacate pozele nu surprind cat de frumoasa e oja de la Essence si particulele de sclipici din ea:x

Sper ca v-a placut si stati pe aproape caci urmeaza o postare cu si despre ojele mele de la Essence.

Pupici:*

2 comentarii:

  1. Mi-ai facut pofta de manichiura nude! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am momente cand prefer manichiura nude, super ojele. Te-am adaugat in blogroll si te astept si pe la mine :* pup
    http://vovolyna.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template