miercuri, 24 aprilie 2013

Drugstore makeup products

Cele mai laudate produse "drugstore" (nu-mi vine in minte termenul in romana) sunt cele de la Rimmel,Maybelline si Revlon.Mie nu mi se par asa de drugstore,caci cel putin produsele Revlon au preturi destul de ridicate,insa ce-i drept eu le iau in comparatie cu Elf,Essence si alte firme,pe care le consider(am) drugstore.

Dar fetele de dincolo m-au facut curioase sa incerc produse de la firmele mentionate mai sus,asa ca am inceput cu fodul de ten Dream Matte Mousse(pe care il iubesc) iar apoi am cumparat rimelul One by One.

Anul trecut am primit un quad (foarte frumos,dar pentru 4 nuante nu as da aproape 50 lei,cand pot lua o paleta de12 nuante de la Sleek-just saying-)

iar azi am cumparat rimelul Maybelline The rocket si sunt tare curioasa sa vad cum se comporta.(e la oferta cu 22 lei)
Cam atat cu aceasta firma.Ce imi mai doresc de la ei e un ruj din gama lor noua (sunt la reducere cateva nuante-18lei) si sa incerc si celalalte mascara.


Trecand la Rimmel,am avut acum mult timp un fond de ten(stay matte)- pe care l-am urat si de atunci si firma implicit.

Anul acesta mi-am schimbat parerea cand am cumparat concelaerul de la ei,Wake me up,iar azi am cumparat fondul de ten Match Perfection.Insa sunt foarte curioasa de pudra Stay matte.O aveti,e buna?

Ideea postarii a fost ca sa va intreb ce produse de la firmele acestea aveti,ce recomandati si la care produs din cele mentionate doriti review(aici sau pe youtube)?
Ce produse considerati voi drugstore?

Thanks for reading
Pupici:*

7 comentarii:

  1. Stay matte, pudra :), e geniala. Si nu mi s-a parut atat de buna la inceput, mai ales ca la 20 de lei nu pare prea promitatoare. Insa mai am un pic si o termin...asta spune multe :).

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi plac rujururile Maybelline...sunt cele mai cele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fondul de ten Dream Matte Mousse & quadul, imi plac si rujurile, iar de la Rimmel un corector.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am pudra STay Matte dar ma tenteaza de mult timp, poate o sa o cumpar curand.

    Kisses

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place fondul de ten de la Rimmel Match Perfection l-am testat acum ceva timp si am fost multumita de el.Are o acoperire mica spre medie si un finish dewy:*

    RăspundețiȘtergere
  6. este wow pudra sunt la a 3 am terminat doua deja

    RăspundețiȘtergere
  7. mi imi place fdt stay matte cu pudra stay matte in rest asa nici mie nu-mi place

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template