duminică, 7 aprilie 2013

Creme de maini-yay or nay

Pentru ca v-a placut postarea cu cremele de corp,am zis ca o sa incep sa fac astfel de postari.Azi o sa vorbesc despre experienta mea cu cremele de maini.

Nu eram o mare fana a lor,pana intr o vara cand o prietena,de fapt,o stiti,Dedeea mi-a trimis un colet frumos cu produse Essence (care atunci nu se gaseau la noi in tara).A fost prima experienta cu aceasta firma.Si in colet era si o crema de maini de la ei,care mirosea demential.Nu mai stiu sa descriu mirosul,insa era divina! Era micuta,ambalaj dragut si practic.Am folosit-o zilnic , chiar de ,mai multe ori pe zi.Si din acest motiv s-a terminat repede.


Apoi am vazut creme de maini de la Essence pe CosmeticStyle si mi-am comandat una,in speranta ca mirosul va fi placut,ca al celeilalte.Insa nu mi-a placut mirosul si am dat-o unei prietene.

Apoi am mai folosit de la Avon,in diverse ambalaje si imi plac mult pentru ca sunt cu glicerina si imi lasa mainile catifelate.

Am ajuns la concluzia asta,dupa ce am folosit una de la Oriflame,care nu avea glicerina si mirosea urat.In plus nici nu imi simteam mainile catifelate.

Si mai am o crema mica de la Nivea,pe care o port in geanta si care imi place pentru ca miroase bine si hidrateaza.

Inca sper sa gasesc si la noi pe piata crema de la Essence(stiu ca e una,dar nu e cea pe care o doresc).Daca apare,o sa cumpar muuulte sa am pentru o perioada:))

Voi ce creme de maini ati folosit si care v-a placut cel mai mult/putin?

Pupici:*

6 comentarii:

  1. in prezent folosesc una de la oriflame :)

    p.s. as aprecia foarte mult daca mi-ai lasa un comm aici, multumesc.
    http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult imi place cea de la Oriflame, Cocktails & the City Party Queen :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu folosesc creme de maini :D... poate ocazional una de la Balea cu masline.

    RăspundețiȘtergere
  4. folosesc crema de maini pt ca mi se usuca pielea mereu. majoritatea sunt de la oriflame, nu pot sa zic ca sunt chiar foarte bune, dar merg. am zis sa incerc si de la alte firme, dar mai intai sa termin ce am. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie cremele de la Avon nu mi-au placut pentru ca mi s-au parut prea grase. Imi plac cremele usoare... am avut una de la Essence, editie de iarna cu vanilie si placinta de mere si a fost delicioasa. Nu am mancat-o dar mirosea foarte frumos:))

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place glicerina din avon :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template