marți, 16 aprilie 2013

Colectia de oje de la Essence(heavy pic)

De cand au aparut si la noi in tara,nu m-am putut opri din a cumparat oje de la Essence.Imi plac foarte mult,mai ales in noul ambalaj care are o pensula foarte practica.

Din lotul vechi am aceste oje:






Din noua gama am urmatoarele oje:






Iata si cum arata ele mai exact:



Mie imi  plac foarte mult,mai ales English rose , pe care am terminat-o odata si acum sunt la a doua sticluta! Iar deasupra ei aplic Time for romance care e superba si arata foarte frumos aceasta combinatie.
Iar pentru aceasta perioada , vreau sa port That's what I mint! pentru ca e o nuanta indrazneata si vesela.

Voi aveti oje de la Essence,va plac?

Pupici:*



3 comentarii:

  1. Imi place mult "That`s what i mint" cred ca am sa o cumpar ;))
    Sa le stapanesti sanatoasa :*
    link blog: http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vreo 5 oje essence si imi plac toate foarte mult. Din cele prezentate de tine am si eu "Where is the party" care e un duo-chrome superb :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le ador si mi le-as lua pe toate daca m-ar tine portofelul si geanta:))
    Am un wishlist mare in materie de oje, insa mereu ma intorc la Essence pentru ca sunt rezistente si au culorile pigmentate <3

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template