marți, 12 martie 2013

Sleek pout polish review

Nu m-as fi asteptat sa imi placa atat de mult acest produs.Initial,cand am auzit de el,ma gandeam la tubuletele acelea colorate despre care tot se vorbea pe bloguri anul trecut.Am aflat apoi ca acelea sunt pout paint si ce am primit eu este pout polish.Si sincer ma bucur ca am ajuns sa testez acest produs.



  • In primul rand ce spune ca este/ca face:
Balsam de buze nuanţat, formulat cu uleiuri naturale de migdale, unt de shea, extract de avocado si vitamina A, C si E.
Contine SPF15 pentru a proteja buzele de razele ultra-violete.
  • Ce spun eu ca face/ce imi place la el:
 -Hidrateaza buzele
-Le ofera o culoare placuta,care persista
-Miroase foarte bine
-Este cremos,usor de aplicat cu degetele sau pensula 
 -Are cantitate mare(10 grame)
-Imi place ca are SPF 
-Nu e lipicios si ofera luciu buzelor
  • Ce nu imi place/Minusuri:
-La fel ca alte fete,pot spune doar ca, din cauza ambalajului,il folosesc doar dimineata acasa,sau dupa ce mi am spalat bine mainile,pentru ca nu vreau sa pun bacterii in el,iar mai apoi pe buze.Mie personal imi place cum arata,imi aminteste de niste balsamuri de buze mai vechi pe care le avea mama,insa nu e cel mai igienic mod de a-l aplica,in cazul in care esti pe strada si nu ai la indemana macar un gel de maini.(din fericire eu am la mine mai mereu;)) )

Nuanta pe care o am este Electro Peach: 


Uitati aici cum arata cand il aplic:

Nu credeam sa imi placa atat de mult,mai ales ca nuanta mi se pare foarte puternica.Si da,este destul de puternica , dar arata foarte bine pe buze,mai ales acum ca e primavara si se poarta culori indraznete,puternice....In plus protejeaza buzele,de soare,de vant....si le catifeleaza....
Pret:25lei

Nota mea:9,5 
Iar pe Makeupalley are 3.9 din 5.Pretty good! 
Il gasiti pe MyaShop .


Pupici:*




3 comentarii:

  1. chiar imi place ! am si eu Pout Paint , dar mi se par prea aprinse , le combin cu ulei de cocos topit , dar acesta pare sa-mi placa mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte dragut. Eu imi doresc nuanta Powder Pink :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place si mie foarte mult! Chiar nu ma asteptam sa fie atat de bun.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template