sâmbătă, 30 martie 2013

Se cauta blogger ambasador ZorileStore :)

Am vazut la fetele de prin blogosfera aceasta campanie si mi-am dat seama ca ultima oara nu m-am inscris si mi a parut tare rau,asa ca acum e momentul:D.
Daca nu stiti deja despre ce vorbesc,e vorba de o campanie numita: "Se cauta Blogger ambasador ZorileStore" initiata de Zorilestore si Blogawards unde iti poti alege o pereche de papucei de pe site,din sectiunea "Curatenia de primavara".

M-am uitat pe site si mi-au sarit in ochi aceste frumuseti:

Sunt exact genul meu si mi se par tare dragute.

Voi ce gen purtati ? Am mai vazut cateva modele frumoase pe site,asa ca dati si voi o geana aici.

Pupici si nu uitati sa va inscrieti si voi in campanie.
 

1 comentarii:

  1. ai un tag de la mine http://valentinabucur.blogspot.ro/2013/03/tag-beauty-things-i-suck-at.html :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template