miercuri, 20 martie 2013

Review Sleek Blush-Rose Gold

Daca ma urmariti de ceva vreme,stiti ca iubesc blush-urile si chiar am ajuns la fundul catorva.Ei bine,azi vreau  sa va vorbesc putin despre un blush de la Sleek,in nuanta Rose Gold.

In primul rand,ii spune asa,pentru ca e o nuanta de  roz cu diverse reflexii ,in special de auriu.Am ramas placut impresionata cand l-am vazut prima data,pentru ca arata foarte bine!

Imi place tare mult ca:

  • este foarte pigmentat
  • se aplica usor
  • da o stralucire aparte tenului,fara a fi insa sclipicios(in sensul ca nu arati ca un brad de Craciun)

  • poate fi purtat atat ziua cat si seara pentru ca e o nuanta superba
  • rezista bine(eu il aplic dimineata si chiar si spre seara inca il observ)
  • raport calitate-pret buna(are 8 grame si costa30lei-o sa te tina un an intreg)
Iata cum il aplic:


Este considerat a fi un dupe pentru Nars Orgasm(+1 punct pentru Sleek)
-poza preluata de pe internet-

Il recomand tuturor iubitoarelor de culoare,mai ales acum ca a venit primavara!!!
Il gasiti pe MyaShop

Pupici:*



1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template