duminică, 10 martie 2013

Random things&bijuuu

Daca de farduri incerc sa ma las,adica sa cumpar doar cand e necesar!!! , se pare ca am inceput sa am o relatie mai stransa cu accesoriile.Motiv pentru care am inceput sa le fac...
Mi am facut curaj si am postat cateva poze cu ce am realizat zilele trecute pe pagina de facebook,asa ca daca vreti sa le vedeti puteti da un ochi aici.

In alta ordine de idei,profit cat e laptopul liber,sa va spun , cu intarziere O primavara frumoasa  si plina de impliniri.Sper ca v-ati distrat de ziua voastra !

Revin curand cu review la produsele Sleek primite si la alte produse iubite de mine.
Ma gandesc sa fac si o postare cu produse pe care nu le as recumpara,so stay tuned.

Pupici:*

1 comentarii:

  1. felicitari ! sunt foarte dragute ...eu din pacate nu ma pricep la asa ceva...nu am rabdarea necesara :)...te pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template