joi, 14 martie 2013

Produse pe care nu le-as recumpara

....sau pe care regret ca le am cumparat

Voiam de mult sa fac un video pe tema asta,insa o parte din produse le-am terminat sau le am aruncat...Astfel nu le pot arata,insa pe blog,pot pune poza cu ele.

Incep cu un produs pe care mai demult l-am laudat tot aici si anume

  • demachiantul Yves Rocher-din pacate dupa ce ies de la dus,mereu am urme negre sub ochi,desi inainte de dus, ma demachiez....Deci...nu isi face asa bine treaba ...Pret:18 lei

  • Batonul Elf 3 in 1-e draguta ideea in sine,insa nu mi se potriveste.Ca fard de pleoape nici nu se pune vorba sa il folosesc.Pe buze arata ciudatel.Si ca blush nu arata bine...Poate voua va place,insa mie nu mi se potriveste...Imi place insa cum miroase:D.Pret:8lei(cand l am cumparat eu)

  • Dizolvant de oja Gabrini-trebuia pusa o cantitate foarte mare pentru a sterge o singura unghie...Mirosea bine si atat:| Pret:4lei

  • Anticearcan Balea-nu face nimic! L-am folosit seara,pentru ca oricum nu am crema speciala de ochi.Pret:12-13lei

  • Crema de maini Oriflame-miroase ok,insa nu hidrateaza....Spre deosebire de cremele de la Avon cu glicerina..Pret:~5lei

Acestea sunt cateva produse de care am fost dezamagita recent.Puteam sa scutesc aproape 50 lei(48 mai exact) si sa cumpar ceva dragut si bun in loc...Eh,macar voi sa nu faceti greseala mea.

Pupici:*

Sper ca v-a placut postarea.

P.s:pozele sunt preluate de pe internet.

3 comentarii:

  1. batonul acela ELF , s-a deformat , mazgalit ...de la prima folosire !

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate nu ne putem da seama pana nu incercam pe propria piele , sunt multumita si eu de o crema de la avon ptr mainii si ma bucur ca ai postat si ce nu tia placut .

    RăspundețiȘtergere
  3. Din produsele tale nici eu nu am putut folosi elful 3 in 1 mi s-a parut o mare dezamagire,iar eu mi-am luat si corectorul din aceaisi gama de la care am facut o eruptie pe fata de mai mare frumusetea :P
    Te invit si pe la mine ^_^

    http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template