marți, 5 martie 2013

Haul de primavara

Mi am cumparat cateva produse in ultima vreme si pe majoritatea le-am aratat pe facebook,insa pentru cele care nu ma urmaresc acolo,m-am gandit sa scriu si pe blog despre ele.
In primul rand

  • apa miceara Bioderma(roz)-mi se pare la fel de buna ca cea verde;singura diferenta ar fi ca nu are miros

  • mascara One by One de la Maybelline-iubesc acest produs!il recomand cu siguranta!
  • Miss Sporty So Matte-imi place,desi il combin de cele mai multe ori cu cel de la Bourjois pentru o acoperire mai puternica.



  • La roche Possay-Cicaplast-azi l-am cumparat si sunt curioasa daca face ce promite.urmeaza review.



  • Sampon Favisan antimatreata-nu sunt incantata de cum lasa parul,dar macar nu fac matreata de la el,ca de la ultimele 3 sampoane incercate:))
  • Gel de dus Yves Rocher-cu rodie-imi plac foarte mult gelurile lor de dus;in ultima vreme tot de la ei am folosit;acesta miroase foarte bine:X
  • Blush Sleek-rose gold& Sleek pout polish-nuanta electro peach-le am primit recent si de abia astept sa va povestesc despre ele.
  • creion de sprancene Essence-imi place! 


Cam atat momentan.Urmeaza review-uri la produse.Intre timp daca doriti sa aflati care produse au fost cele mai iubite si folosite in februarie,va invit sa urmariti noul video postat . Pupici:*


3 comentarii:

  1. Gelul de dus de la YR cu rodie miroase foarte frumos! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si euuuuu Cicaplast! Astept cu interes review :D
    Sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelurile de duș de la Yves Rocher sunt minunate. Le ador !

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template