luni, 25 martie 2013

Creme de corp-yay or nay

Sa fiu sincera, nu am folosit creme de corp pana nu am ajuns la facultate.Pentru ca vedeam cum se "cremuiau " colegele seara,inainte de culcare si cat de bine miroaseau cremele lor,m-am decis ca e timpul sa fac si eu "marele pas":)).
Si asa am ajuns nu doar sa folosesc,ci sa si termin,vreo 4,5 creme pana acum.(ceea ce pentru mine e mult,avand in vedere istoria mea cu cremele de corp).
M-am decis sa va arat cateva din cele folosite , cu impresii:

Pe locul 1 sunt cremele de la Thai Spa si Fennel(aveam impresia ca sunt una si aceeasi firma,caci ambalajul e la fel si aromele)-in orice caz le iubesc.

Vin in cutii rotunde de 200 ml;(cred ca sunt de fapt unt de corp,whatever).Au o gama variata de arome,iar preferatele mele sunt:pepene galben&castravete(am terminat 2 de acest gen) si cea cu cacao:X.


Apoi am mai folosit creme de la Avon,cele din gama Avon Solutions(care sunt hidratante,imi plac) si una de la parfumul Spotlight.

Am adorat parfumul acela si chiar ma gandesc sa il recumpar candva,dar crema a fost groaznica.Plina de sclipici si un miros intepator de alcool combinat cu aroma parfumului.Nu am reusit sa folosesc decat un sfert din ea.

Ultima descoperire in materie de creme,a fost de la Balea,cea cu cocos,la un mega avantaj pret-cantitate.Costa 11 lei si are 500 ml.Doar ca o sa dureze o vesnicie pana o sa o termin si eu ma plictisesc repede.In plus , spre deosebire de unturile de corp,aceasta nu e asa cremoasa si ce-i drept intra repede in piele,dar nu tine mirosul atat de mult.Si acum trebuie sa traiesc cu ea cateva luni:))
Am vazut pe internet ca au si alte arome si mi-ar placea sa le incerc.



Cam atat cu cremele de corp.Poate o sa fac o postare pentru cremele de maini ,daca sunteti interesate.

Sper ca v-a placut postarea si acum urmeaza o intrebare:Care e crema voastra favorita si care e cea pe care nu o suportati?!

Pupici:*
O saptamana frumoasa!

11 comentarii:

  1. nici eu nu folosesc creme de corp des, dar cand le folosesc, apelez la Avon Planet Spa Himalayan Goji Berry revitalising body lotion si Yves Rocher Repair Balm extra dry skin with shea butter. Cremele pe care nu le suport sunt cale care sunt foarte lichide si curg foarte usor...alea le urasc de-a dreptul, nu conteaza firma de la care ar fi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci nu ti o recomand pe cea de la balea.o sa ma uit la yves rocher dupa crema de care zici.ms ca ai trecut pe la mine:*

      Ștergere
    2. eu am primit-o cadou pentru ca am facut o comanda...si mai apoi am gasit-o, dar iti marturisesc ca e cam scumpa...eu nu cred ca o sa dau atatia bani pe ea. desi e buna si miroase bine, dar sigur o sa gasesc o varianta mai ieftina :)

      Ștergere
  2. Eu am avut de la Nivea, dar nu mai stiu de care si am de la Yves Rocher de cocos care imi place mult si de la Dove am avut una care mi-a placut foarte mult si era de castravete. Chiar m-ar interesa o postare cu cremele de maini, poate descopar ceva interesant:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a placut mult untul de corp de la Fennel cu struguri..mirosea divin si a facut treaba buna cu pielea mea arsa de soare intr-o vara cand am stat ca nesabuita la soare..din pacate nu l-am mai vazut pe nicaieri de ceva timp...o alta lotiune exceptionala este si laptele hidratant pentru piele normala de la yves rocher...cel roz cu agave...miroase foarte fresh, natural si hidrateaza intr-un mare fel :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac si mie acestea mirositoare , dar prefer unturile naturale de vre-o 2 ani !

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc foarte foarte multe creme si unturi,cele din urma ce-i drept sunt fav mele datorita consistentei :) insa poate o sa fac si eu un review (chiar mi-aui dat o idee) despre toate cele care le am,din fericire u am doar una singura preferata si nici una care sa nu-mi placa,insa daca le-as face un top cred ca ar iesi la iveala cea mai putin placuta:P
    Te-am pupat si te astept si pe la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde ai luat crema de la Thai Spa? Si cat ai dat pe ea?
    Eu am una de la Oriflame si una de la Dove, dar m-am plictisit de ele ::))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la auchan.cu vreo 11 lei:D.eu am una nou de la I love(vanilla and icecream e a mea).e tare buna:D

      Ștergere
  7. Multumesc pentru raspuns :* O sa mi-o achizitionez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi plac mult cremele de la Thay spa... mai ales cea cu cacao e geniala...
    treci si pe la mine daca vrei http://btl-allysa.blogspot.ro/
    succes in continuare

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template