miercuri, 6 februarie 2013

Produsele Saptamanii

Stiu ca e mijlocul saptamanii,dar nu am mai facut de mult postarea asta si voiam sa va arat ce am folosit zilnic de duminica incoace.

Si e vorba de gelul igienizant(asa scrie pe el,suna ciudatel) de la Fresko,care teoretic miroase a capsuni , dar mie nu imi place mirosul si incerc sa il termin cat mai repede,sa imi iau altul.De fapt am 2.Unul il tin geanta si unul langa cosmetice,ca sa ma dau cu el inainte de a ma machia.

Si al doilea produs e tratamentul de la Farmec(i-am pierdut pensulita:D) si o sa il folosesc toata saptamana , pentru ca daca tot sunt acasa si nu ies prea mult,pot sa ma abtin de la a imi face unghiile cu oja(asa cum e necesar cand faci tratamentul cu solutia asta).

Voi ce ati folosit mai mult zielele acestea?
Pupici
Si nu uitati de giveawayul de pe youtube!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template