luni, 4 februarie 2013

Produse Marca Farmec

In ianuarie am redescoperit crema mea preferata din liceu,crema pentru ten gras de la Farmec.Apoi am inceput sa cumpar produse de la Gerovital (care tot marca Farmec sunt) si azi am observat ca mai am cateva produse Farmec despre care nu am vorbit.

Ce pot sa va spun e ca am realizat ca avem si noi,produse romanesti si bune.Sa nu mai zic ca sunt si ieftine.
M-am gandit sa scriu azi despre toate produsele pe care le am de la firma aceasta,fie ele Gerovital,Farmec sau Asla vital(care pana azi nu stiam ca de fapt tot de Farmec apartine)

Incep cu produsele de fata si chiar prima mea iubire de la Farmec,crema matifianta:


  • Ce imi place la crema de fata e ca:

-matifiaza tenul
-are un miros placut
-hidrateaza
-intra usor/repede in piele
-are un pret foarte mic~10lei


  • Un singur minus ar fi ambalajul,pentru ca nu e la fel de igienic sa bag degetul in cutie,cum ar fi daca crema ar fi la tub(asa cum au facut la cea de a Gerovital).Eu o folosesc in fiecare dimineata.(si pe post de baza de machiaj)


De la Gerovital mi-am cumparat un gel antimicrobian si o crema antiimperfectiuni.


  • Gelul il folosesc de2x pe zi.Imi  lasa fata curata.Imi place.Pentru cosuri  nu mi se pare ca face ceva,dar poate pentru ca il folosesc de putin timp.In orice caz,da o senzatie placuta de ten curat dimineata,iar seara stiu ca am sters tot machiajul si sunt pregatita de aplicarea cremei,dupa ce il folosesc.Pretul:12 ,13lei din cate retin.

  • Crema antiimperfectiuni imi place tare tare mult.Este la tub(un plus pentru ambalaj),desi in unele famacii/magazine se gaseste si la cutiuta.Are un miros placut si mi se pare ca usuca cosurile si reduce petele,sau cel putin nu mai sunt la fel de vizibile.Eu initial o foloseam pe cea a colegei de camera.Mi-a placut tare mult si am dat fuga dupa una la farmacie.A fost 23 lei .si are 50 ml.In plus e perfecta pentru mine,pentru ca e pentru categoria 20+(motivul pentru care pana acum nu am cumparat-o).O folosesc in fiecare seara.Si e perfecta acum,iarna,pentru ca pe perioada utilizarii ei trebuie evitat expunerea la soare.

  • De la AslaVital,am pudra de argila.Doamne,o folosesc de ani de zile si nu stiam ca e tot de la Farmec;)).Eu o combin doar cu apa si o aplic pe fata.E buna pentru cosuri si imi lasa pielea fina.Se pot face tot soiul de combinatii insa cu ea si e super! Se poate cumpara la pliculete(cum fac eu~1 leu plicul) sau mai multe plicuri intr o cutie si am vazut si argila la cutie,insa nu stiu sigur daca tot de la AslaVital.In orice caz,recomand!! Super buna.
Am terminat cu produsele de fata si trecem la altele:

  • De la Gerovital am un spray termoprotector,care nu ma incanta din cauza mirosului de alcool.Insa ambalajul imi place si nu lasa parul uleios,uns.Insa  nu l-as recomanda.

  • Tot de la ei am folosit un sampon pentru par gras,insa mi-a uscat parul parca.Dar nu mi-a provocat matreata ca altele.

  • De la Farmec am un tratamet cu vitamina B5 pentru unghii,pe care l-am descoperit in liceu si am uitat de el.Pana recent:D.Acum sunt acasa,deci pot sa stau o saptamana fara sa imi fac manichiura si sa urmez tratamentul cu acest produs.E foarte bun , iti intareste unghiile ,insa e si foarte puternic si daca dai pe cuticule te"arde":)).Trebuie sa nu folosesti oja in timpul tratamentului si sa te dai zilnic timp de o saptamana parca:-s.Si nu e deloc scump.Am facut review acum mult timp,aici.

  • Tot de la Farmec,oje.Mama foloseste mult de la ei oje si ma dau si eu cand sunt pe acasa.Imi plac pentru pretul lor tare mult si au o paleta diversificata de nuante.
Cam atat pentru azi.Sper ca v-a placut postarea .Voi ce produse de la Farmec folositi?
Pupici:*

Disclaimer:Pozele sunt preluate de pe internet,nu imi apartin.

2 comentarii:

  1. Eu folosesc gelul de curatare, l-am luat de curand si pot spune ca imi place,am pudra de argila pe care o folosesc de mult timp si sprayul termoprotector si cateva oje. Pot spune ca in general imi plac produsele,mai ales pentru calitatea lor la un pret pe care si-l poate permite toti. Treci si pe la mine :)http://andreeasmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveți cumva fotografii cu vechile ape de colonie Farmec? De pildă, Farmec 16? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template