joi, 7 februarie 2013

Blushuri "pe terminate"

Ma laudam zilele trecute ca am ajuns la fundul a doua blushuri si ma gandeam sa vi le arat,caci sunt tare incantata ca am reusit sa folosesc atat de mult din ele.
Ambele sunt de la Elf:

  1. Blush din gama Essential- a fost 8 lei-acum vad ca au schimbat atat pretul(15lei) cat si ambalajul.
Este nuanta Coy si imi place tare mult,insa l-am uitat o perioada.Tocmai am descoperit ca i-am facut si review.Long time ago.Check it out here.
Iata cum arata la inceput si cum arata acum:


2.Al doilea blush.e din gama studio(a fost 18 lei acum e 22 lei) si este nuanta Peachy Keen.
Imi place ff mult , e destul de natural si usor sidefat;nu folosesc iluminator cand folosesc acest blush;Am facut review aici.
Iata cum arata la inceput si cum e acum:


Deci I am a blush lover!!!
Mai am o multime de blushuri,asa ca incerc sa ma abtin si sa nu mai cumpar,insa cele baked de la Elf,imi fac cu ochiul.
Voi ati terminat blushuri vreodata?(mi se pare cel mai greu de terminat,alaturi de creioane)
Pupici:*

13 comentarii:

  1. Da, din pacate am terminat un blush de la Too Faced, din paleta Glamour to go II. E si mai terminat decat al tau, insa imi pare asa de rau... Adoram blush-ul acela. Te pup. Maia

    RăspundețiȘtergere
  2. Încă nu am reuşit performanţa asta :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Macar le folosesti, eu am 3 blushuri si nici macar nu folosesc foarte des blush!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am unul nyx cu 2 găurele mici :). Am mai avut unul rimel consumat cam jumatate, dar l-am aruncat pt. ca a expirat. Si mai am încă 4 doar atinse, nu mai cumpăr altele, gata, poate doar un blush cremă :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu reusesc sa termin unul, desi ma chinui de muuuult timp :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama ce mult ai folosit din blush-ul din gama studio!!! Arata super, recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am terminat nici unul niciodata, recunosc! Bravo, sa te tii de ele pana le termini de tot!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase nuntele, cel mai mult imi place cel din gama studio, chiar o sa-l cumpar datorita tie. Viziteaza-ma si pe mine pe http://andreeasmakeup.blogspot.ro/ , si eu sunt o iubitoare a makeup-ului si sunt sigura ca o sa-ti faca placere sa citesti posturile mele :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie mi-a luat o vesnicie sa termin unul :))
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. interesting! would you like to follow each other? let me know!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce produse ai alege intre Elf si Essence?? :D care sunt mai bune???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff asta e o intrebare greeea.ador ambele firme.dar prefer elf doar pentru ca au mai multe produse printre care si pensule f bune

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template