miercuri, 20 februarie 2013

Accesorii!!!

In ultima vreme imi plac tare mult accesoriile si incerc sa am modele variate si deosebite.De aceea urmaresc fetele de pe net,care vand accesorii.Dupa ce mi am satisfacut dorinta de mustacioare:D, m-am gandit ca as vrea sa port mai des lanturi lungi,peste bluze simple(le face mult mai deosebite)

Am avut ocazia sa vorbesc cu o fata foarte draguta,pe nume Andreia,care are un blog si facebook cu accesorii.Astfel am avut ocazia sa primesc azi un colet cu o pereche de cercei deosebiti(nu am asa ceva in colectie si mi se par super pentru club) si doua lanturi super dragute!!!
Asa arata:




Pozele nu surprind cat de frumoase sunt ! Maine o sa port unul din cele 2 lanturi...poate fac poze:D.

Pe Andreia o gasiti aici si aici.

Pupici:*

3 comentarii:

  1. Sunt foarte dragute :) cam cat a costat lantisorul cu fundita??? :) sa le porti sanatoasa :X te pup :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template