vineri, 4 ianuarie 2013

Review : Lapte demachiant pentru Fata si Ochi Ivatherm

In general cumpar reviste atunci cand au cadouri.
Astfel am cumparat o revista pentru a incerca laptele demachiant de la Ivatherm.Cred ca am facut o afacere buna avand in vedere ca am dat 12 lei pe revista+cadou:D
Acum ca e pe gata,m-am decis sa scriu despre el.


Al meu a venit in ambalaj de100ml,dar din ce am citit,in farmacii se gaseste in ambalaj de 200ml si are pretul in jur de 48 lei(sper sa nu gresesc)

Imi place ca:
-demachiaza bine
-nu e necesara o cantitate mare pentru a curata machiajul(poate de aia mi-a si ajuns cateva luni bune...vreo3 sa fie)
-e bun si pentru demachierea ochilor,dar nu l-am folosit in acest sens
-e dermatocosmetic
-are apa termala in compozitie

Eu l-am folosit cu dischetele de bumbac de la Ebelin,cele mari:X.I love them.

Nu imi place pentru ca:
-eu am tenul mixt,spre gras si demachaintul asta e pentru pielea sensibila,uscata
-prefer demachiantele lichide de fel,insa eram curioasa cum e acesta

Pentru cele care au tenul uscat cred ca e si mai bun.All in all,mie mi-a placut,insa vreau sa imi termin lotiunea micelara de la Blanchette B(sa imi ziceti daca doriti review pentru ea) si sa imi cumpar apa micelara de la Bioderma:X.O vreauuuu:X:))

Voi ce folositi pentru demachiere?
Pupici:*
Nu uitati de giveaway:)

2 comentarii:

  1. il am si eu dar nu prea imi place..cel putin in cazul meu nu prea demachiaza, ma enerveaza ca este prea lichid iar in contact fie el cat de mic cu ochii ustura ingrozitor :(

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am avut un demachiant de la YR dar acum folosesc servetele pentru demachiere.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template