vineri, 18 ianuarie 2013

Pensule-bifat

Stiti ca am facut un wishlist de Craciun , cu cateva produse pe care voiam sa le iau in 2013?Ei bine,daca nu , aici e postarea respectiva(reeditata)
Imi doream tare mult pensulele de ochi de la Real Techniques si azi le-am primit.In plus,fara sa fie in wishlist,mi am luat si o pensula de fata tot de la Real Techniques.


Am comandat  o mica pensula de la Oriflame si gata pe anu asta....No more brushes for me:D

Urmatorul pe lista e primerul de la Sephora,pentru ca cele pe care le am acum nu mai imi plac.
Voi ce planuiti sa va luati?
Pupici:*

3 comentarii:

  1. vreau si eu pensule din acestea par foarte bune ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! sa le folosesti sanatoasa! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa :D eu vreau sa imi iau muuuuulte haine anul aceta fiindca se pare ca ot anul 2012 m-am axat numai pe papucei :(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template