luni, 7 ianuarie 2013

My prize

De mult nu am mai castigat ceva,insa duminica am avut placuta surpriza sa aflu ca am castigat un premiu pe youtube,aici.
Pentru ca ea e din Timisoara,am pus mana pe colet repede:)

Iata ce continea (viitoare review-uri) :

Gel exfoliant Clearasil
Gel de dus Yves Rocher
Mini crema de picioare Eucerin
Blush de la Catrice-nuante love&peach


Creion de ochi de la Zoeva-e divin:X


Mostreee

Sunt happy ca am "jucarii" noi.Asa ca ma pun pe testat si revin cu review-uri.
App,daca vreti sa vedeti si un haul,check my video here.
Pupici:*

5 comentarii:

  1. Blush-ul Catrice e superb.
    Sa le folosesti pe toate cu placere.
    Te pupacesc.

    Iris

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dea produse ,sa le folosesti cu placere esti o norocoasa dar nu ai lasat nici un link spre conmtul de pe yotoube unde ai participat .,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.am pus acum contul,la inceputul postarii.ms ca m ai atentionat:)

      Ștergere
  3. Să le foloseşti cu plăcere, Mădă. Mă bucur mult pentru tine, pupici :-)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template