joi, 24 ianuarie 2013

Make up must have -pentru portfard

Nu am idei de titlu,asa ca scuze daca e cam aiurea.
Ideea e ca uneori raman peste noapte la sora mea si ultima data , eram complet nepregatita.Vizita mea s-a prelungit in mod neasteptat si ma gandeam ca a doua zi trebuie sa arat decent.Si noroc ca avea ea cosmetice,ca altfel...
Atunci m-am gandit ca trebuie sa imi iau un portfard micut si sa pun in el lucrurile esentiale pentru ca a doua zi sa arat ca scoasa din cutie,chiar daca nu sunt la mine in camera unde am toate "ustensilele".
Pentru demachiere nu am inclus nimic,pentru ca are sora mea . sau voi daca dormiti la o prietena,cu siguranta  are ea.

O sa incep cu produsele pentru fata:
- fdt spuma(e usor de intins cu degetele) sau mostre(micute si nu ocupa mult loc)
-corector/anticearcan-pentru zona de sub ochi si micile imperfectiuni

-pudra Issabele Dupont

-Blush si pensula mica(optional)

Pentru ochi:
-rimel(neaparat)

-tus (carioca e usor de aplicat) sau tus & rimel(2produse intr-unul)

-in loc de tus puteti folosi un creion cremos colorat(eu am unul de la avon)


As mai adauga aici si un creion de sprancene si pentru buze balsam de buze si luciu

Ce ziceti,prea multe?Voi ce va luati cu voi in geanta?

Pupici:*

7 comentarii:

  1. multe nu cred ai exact ceti trebuie la respectivul moment .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi iau maxim o pudra si-un ruj sau gloss :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu daca am rimel, tus si creion de sprancene e mai mult decat suficient pentru mine. De aproape 2 saptamani nu mai folosesc fond de ten, asa ca... mi-am "minimizat" lista cu produse de carat dupa mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am un portofel cu cateva Benefit-uri , sunt micute si au de toate !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam atatea produse am si eu prin portfard.. Un post util!

    Te astept pe blogul meu la un concurs: http://portrait-in-black.blogspot.ro/2013/01/giveaway-paletutzero.html

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template