joi, 31 ianuarie 2013

Favoritele lunii ianuarie

Imi era dor sa fac acest tip de postare.Nu am mai facut nici pe blog, nici pe youtube de mult Favoritele lunii,pentru ca am inceput sa arat ce am folosit cel mai mult,adica my trash!:))
In luna asta am iubit urmatoarele produse:

-Fondul de ten Maybelline Dream Matte Mousse=nuanta 020-Cameo.E un fdt , care aplicat cu pensula de stippling arata bestial pe tenul meu.Acopera foarte bine.Si singurul lucru care nu imi place e ca se vede urat in zona sprancenelor si la a gurii.Dar am grija in acele zone si eventual aplic cu degetul si nu cu pensula,sau sterg ce nu e la locul lui.

-Tusul e revelatia mea pe 2013.I love eyeliner.Luna asta mi am cumparat unul gel,de la Sleek,de un negru minunat , intens si usor de aplicat, si unul carioca de la Essence,not that black,dar e usor si rapid de aplicat in diminetile in care te grabesti si vrei totusi sa te machiezi.Am ajuns la concluzia ca,cel putin in cazul meu,tusul schimba total lookul.Imi contureaza ochii foarte frumos.

-Pensulele Real Techniques-atat cele de fata , cat si cele de ochi(recent cumparate) imi plac la nebunie si I want moreee:))Poate una din aceea cu manerul roz,sa am din toate cate putin:P

-Balsamurile de la Nivea-nu plec din casa fara sa am unul in geanta

-My new bag from Bershka- a fost la reduceri si imi place tare mult.Nu am gasit poza cu ea , (si aparatul e la incarcat:D) ,dar e in genul acesteia.Si e pe visiniu!

-Crema de corp Thai Spa cu cacao-love it!

-Crema de fata de la Farmec-am redescoperit-o si imi place ca hidrateaza pielea si o mentine mata pe durata zilei.

-Accesoriile mele cu mustata:X


Sper ca v-a placut postarea si imi cer scuze pentru ca pozele sunt luate de pe inernet,dar inca sunt in sesiune si nu am mai avut timp sa fac poze.
Va invit sa vedeti ce am terminat in aceasta luna(Destul de multe produse) si maine o sa am o surpriza pentru abonatii mei,de pe youtube,pentru ca fac  un anisor!

Pupici:*

5 comentarii:

  1. Si eu iubesc eyeliner-ul :D daca am rimel, eyeliner si sprancene conturate nu mai imi trebuie nimic de la viata :))
    Foaaarte cute sunt accesorile aceleas mustacioase :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template