sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Castigatoarele giveawayului

Castigatoarele giveawayului sunt:
Pe pagina sponsorului gasiti si un video cu extragerea realizata.

Va multumesc pentru participare si Felicitari castigatoarelor!

Pe acestea le rog sa imi trimita datele(pe pagina de facebook,sau pe mail)  pentru expedierea coletelor,pana vineri 18.01(ziua in care vor fi trimise toate coletele).
Datele necesare:
NUME SI PRENUME REAL
ADRESA, (PANA LA NIVEL DE APARTAMENT)
TELEFON
COD POSTAL )
Fetele care nu trimit datele - ori date incomplete, nu primesc premiile.

15 comentarii:

  1. yeey.. mi-ai inseninat ziua.. :D multumesc din suflet pentru aceasta veste minunata.. :D

    as vrea sa iti trimit datele prin mail dar nu iti gasesc mailul nicaieri.. :)

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!! E pentru prima data si chiar nu ma asteptam! Ti'am lasat datele pe facebook! Pupici! Si sa ai un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca numerele se repeta la premii. aia inseamna ca au castigat mai multe premii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.2perechi de cercei.sau si premiu 2 si pr 1

      Ștergere
  4. Multumesc!! Mi-ai facut ziua mai buna.Ti-am trimis mail.Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. off... eram si eu acolo mai sus , oricum felicitari celor care ati castigat>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari tuturor nustiu cum de am ratat inscrierea si la acest frumos concurs insa acum imi pare foarte rau ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Îţi mulţumesc frumos pentru această bucurie, Mădă. Şi nu în ultimul rând sponsorului :-)
    Urmează să-ţi trimit datele printr-un mesaj personal pe facebook.
    Mulţumesc tare mult, o seară frumoasă tuturor :-)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template