luni, 17 decembrie 2012

Wishlist de Craciun

De obicei fac wishlisturi pentru ca in timp sa bifez lucrurile astea,sau sa ma gandesc ce mai am nevoie,cand vreau sa cumpar si nu stiu ce(mi se mai intampla si din astea).
Mosul nu o sa imi aduca lucrurile astea,probabil o sa le iau in decursul anului viitor(daca il mai prindem) , dar am zis ca nu e rau sa il fac.Am bifat cateva din lucrurile dorite de pe celalalte wishlisturi,asa ca am incredere ca voi lua si din lista asta cateva.

Here we go:

-pensule Real Techniques -setul pentru ochi
-Fdt Chanel
-luciuri de buze NYX

-primer Sephora


-Concealer Nyx




Siii trebuie sa ma mai gandesc.
Dupa cum puteti observa,nu mai vreau produse de ochi(farduri) pentru ca am destuleeee si mai intai o sa incerc sa termin ce am.
Voi ce va doriti?(in materie de make up,caci asa,in rest,imi doresc si eu note mariiiii,sanatate si fericire;)) )

Pupici:*

7 comentarii:

  1. Sincer, primer-ul de la Sephora l-am achizitionat si eu in vara, dar m-a dezamagit complet. Are o textura cam ciudatica iar fondul de ten nu adera foarte bine. Pur si simplu "aluneca" de pe fata. E doar parerea mea...

    Si pe wishlist-ul meu apar pensulele de la Real Techniques si un fond de ten de la Guerlain Parure.

    Te pupicesc Mada!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primer-ul de la Sephora e super ! De fiecare data cand machiez pe cineva si il folosesc, fetele sunt fascinate, toate reactioneaza la fel "ce fain se simte ! cu ce ma faci?" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt impotriva primerului de la sephora! Cu primerul aplicat, fata imi lucea mai tare ca inainte...arata groaznic pe fata mea. Bine ca nu l-am cumparat. Daca vrei ceva de calitate, mai bine cumpara primerele de la Benefit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehehe, primele 2 lucruri se gasesc si pe wishlistul meu de Craciun :-) In cazul de fata, sper ca Mos Craciun o sa vada ca nu trebuie sa alerge prea mult dupa unele lucruri si sa speram ca o sa primim amandoua ce avem pe wishlist :-) pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Au aparut si la noi lip butter de la revlon? Am vazut si eu la fetele din state, dar cand am cautat in magazine nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu au aparut din pacate.doar pe siteurile de dincolo sunt.

      Ștergere
  6. Iti doresc sa iti indeplinesti toate dorintele. Rujurile de la Revlon le vreau si eu. Sper sa le aduca si aici.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template