duminică, 23 decembrie 2012

Tag:Christmas time

Pentru ca e perioada de Craciun,m-am gandit sa fac si eu un tag specific sarbatorii
Sper sa va placa

Am furat intrebarile de la o domnisoara draguta.Sper ca nu se va supara:)

1.Ce iubesti cel mai mult in ceea ce priveste luna Decembrie?
Imi place atmosfera de sarbatoare,luminiile,orasul impodobit si faptul ca macar in luna decembrie lumea incearca sa aduca o bucurie celor mai nevoiasi dintre noi.
2.Care este parfumul tau preferat in perioada sarbatorilor de iarna?
Nu am un parfum preferat iarna.Momentan folosesc Incandessence de la Avon.

3.Care sunt cele trei produse fara de care nu poti trai in aceasta perioada?
Balsamul de buze e mai folosit ca niciodata;crema de maini e un must have (chiar si in geanta) si crema de fata.

4.Care este look-ul tau "go to" in luna decembrie? Cat eyes? Buze rosii?
Foarte rar port buze rosii,desi tin minte ca imi statea binisor;insa tusul negru incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.
5.Care este produsul tau "sclipicios" preferat? Poate sa fie orice!
Am o bluzita albastra cu putin sclipici pe ea(I love it) si fardurile sidefate imi plac:D
6.Arata-ne ornamentul tau preferat pentru bradul de Craciun!
Pff...inca nu am impodobit bradul si ornamentele mele sunt pe undeva printr-o cutie.Insa am un om de zapada facut manual din polistiren,de o persoana foarte draga mie.
7.Care sunt dulciurile tale preferate in aceasta perioada?
Imi plac bomboanele de pom cu jeleu,placinta bunicii si prajiturile facute de mama si sora mea.
8.Care este filmul tau preferat de Craciun?
Nu il pot numi preferat,insa mereu ma uit la Home alone,Jack Frost si cele specifice Craciunului.
9.Ce doresti sa iti aduca Mos Craciun anul acesta?
Imi doresc sa ma intalnesc cu o persoana foarte draga mie,pe care nu am vazut-o de mult timp.Si in mare parte,fericire.
10.Sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire! Pe cine vrei sa recomanzi si de ce?
Pe cele care nu l-au facut inca,pe cele care ma citesc si ma urmaresc...intr-un cuvant all of you.

Cum stati cu pregatirile de Craciun?
Va pup si sper sa va aduca mosul tot ce va doriti:*
Sarbatori fericite!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template