vineri, 21 decembrie 2012

Review:gel de dus Camil

Hello again.Daca ati vazut ultimul video pe care l-am facut pentru LadysGls,inseamna ca stiti ca am primit acest gel de dus de la Camil.Daca nu,va spun eu acum:D.Eu iubesc gelurile de dus exfoliante,asa ca am fost super incantata cand l-am primit.




Ce spun ei despre el:
Gel de dus cu cafea - intens abraziv 

Îndepărtează în profunzime celulele moarte ale pielii, activînd circulația sanguină și prevenind apariția celulitei.UTILIZARE: se aplică pe pielea umedă și se masează prin mișcări circulare timp de 2-3 minute, după care se clătește cu apă din abundență.
170 ml 


Ce spun eu despre el:

-imi place ca are un miros foarte placut(duce mai mult spre cioco decat cafea)
-are particule abrazive mari si multe
-cred ca trebuie agitat putin inainte,caci prima data cand l-am folosit era apos,apoi si-a "dat drumu" sa zic asa si a venit gelul exfoliant
-lasa o senzatie placuta pe piele
-eu il folosesc cu gelul de dus cu cacao de la yves rocher(il aplic dupa cel exfoliant,ca sa fie mai fina pielea)
-gramaj ok pentru pretul sau(10lei)
-imi place ambalajul caci poti scoate tot din el
-nu cred ca are vreo treaba cu celulita.Daca are,foarte bine:))

Eu sunt chiar incatata de el.Ma bucur ca am 2 la fel , deci ma pot bucura de el o perioada.Ma gandesc sa il cumpar dupa ce se termina.

Voi ati folosit produse de corp de la Ladys?!Va plac?

Pupici:*

2 comentarii:

  1. daca miroase a cafea...e super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este ..daca are miros de cafea este extraordinar si sigur imi place...din pacate de la lsdys nu am folosit nimic..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template