vineri, 28 decembrie 2012

Review Elf pudra bronzanta(iluminatoare)

Acum ceva vreme voiam neaparat o pudra iluminatoare.Si cand mi se pune pata,nu am ce face,decat sa cumpar ce vreau:))
Am primit sugestii cum ca pudra de la Elf in nuanta Luminance e buna si m-am gandit sa o iau:D.
Azi , dupa foarte multa vreme si dupa ce am folosit-o destul,incat am ajuns la fundul ei,m-am decis sa ii fac un scurt review.

Ce spun ei despre ea:

Ca o atingere a razelor de soare, pentru a da o nuanta tenului, cu o textura matasoasa pentru un aspect frumos si sanatos. INSTRUCTIUNI Folosind pensula pentru pudra, treceti usor pensula pe blush, scuturati excesul. Aplicati pe pometi, nas si frunte. Aplicati si cu ajutorul pensulei pentru fata, pentru a asigura o aplicare uniforma.


Ce spun eu:

-nu e prafoasa
-are particule de sclipici,de aceea e super ca iluminator
-e de ajuns sa aplicati o cantitate mica pentru ca e pigmentata

-are 5 grame
-pret mic-9lei
-da un glow frumos

Mie imi place tare mult,dupa cum se observa si din poze e pe gata.

O puteti gasi aici.


Pupici si va spun de pe acum,in caz ca nu mai reusesc sa postez,un An Nou Fericit! si plin de impliniri!!!



5 comentarii:

  1. Eu am nuanta Sun Kissed si imi place foarte mult :D O folosesc pe post de blush .

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe ea o folosesc zilnic ca iluminator :-). Cum ai spus si tu, este perfecta pentru asa ceva :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie tocmai mi s-a terminat pudra iluminatoare. S-ar putea sa o incerc pe asta, daca tu zici ca esti multumita!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant review-ul. Acum trebuie sa o testez si eu :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template