vineri, 7 decembrie 2012

Produse Yves Rocher


Ca sa nu va plictisesc cu 3 postari diferite despre produsele acestei firme,o sa vorbesc intr-o singura postare despre toate produsele mele de la ei,adica 3,dintre care 2 sunt produse pentru fata.
Ciudat,dar de multe ori am cumparat de la ei , geluri de dus si crème de corp,cadou pentru cei dragi,insa mie nimic niciodata.
De ziua mea am primit de la o prietena un gel de dus si un gel exfoliant de fata de la ei.Apoi mi-am cumparat eu un demachiant,pentru ca au inceput sa ma intereseze produsele lor.

Gel de dus :




-are o aroma foarte placuta,al meu e cu aroma de boabe de cacao.
-cantitate:200ml
-pret-in jur de 10lei,nu de mult,era cu 7 lei,la promotie
-sortimente diverse
-senzatie placuta pe piele si rezista mirosul pe piele(nu foarte mult  totusi)
L-as recumparat?Yes of course,dar as incerca si alte arome






Gomaj delicat cu extract de samburi de bambus&musetel



-miroase frumos(desi cam puternic)
-are particule exfoliante,isi face treaba si da o senzatie de prospetime si curat
-il folosesc seara,dupa demachiere si indeparteaza celulele moarte si ce mai ramane de pe urma machiajului
-are multe particule mici exfoliante
-cantitate:75ml
-pret:cred ca in jur de32 lei

Imi place tare mult;inca nu sunt hotarata daca o sa il recumpar(ma tenteaza sa incerc un exfoliant de la vichy)




Demachiant delicat pentru ochi sensibili

Pentru ca ma saturasem de cel de la Elmiplant(foarte bun si ieftin ,insa de prea mult timp singurul demachiant de ochi folosit) am zis ca merita sa iau unul nou de la firma aceasta.
Am ales unul pentru ochi sensibili.
-indeparteaza cu usurinta machiajul(nu stiu cel waterproof pentru ca nu folosesc)
-nu are miros
-cantitate:125ml
-pret:18 lei(eu l-am luat la reducere cu 12)
-ambalaj dragut

Imi place si poate o sa il recumpar.

Voi folositi produse de la Yves Rocher?Pe mine ma tenteaza din ce in ce mai multe produse de la ei;cremele de corp stiu ca miros foarte bine…
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Mie una imi plac produsele lor,cremele de corp sunt destul de hidratante si miros bine.In materie de make up nu prea le am incercat produsele.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac mult produsele lor, in special gelurile de dus si parfumurile, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul de dus cu cacao il am si eu, i-am facut si review pe blog, imi place.
    Gomajul si demachiantul chiar ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template