luni, 10 decembrie 2012

Luciu de buze Nyx


Nu pot sa cred ca desi am laudat acest produs de nenumarate ori pe youtube,nu am scris despre el pe blog.

Luciul de buze de la Nyx a fost cel care m-a facut sa iubesc rujurile si luciurile in general.Nu prea foloseam eu,decat rar,insa cand l-am incercat prima oara,mi-a placut atat de mult ca am inceput sa il folosesc zilnic.

Ce imi place la el:

-mirosul(de cirese )-e divin
-pensulita
-gramaj :15ml
-are putin sclipici
-da o usoare nuanta buzelor;foarte frumoasa
-nu e lipicios(nu in modul acela enervant ca altele)

Ce nu imi place:

-pretul-32 lei
-se gaseste cam greu(pe siteuri ca de exemplu pe MyaShop)

SI pentru ca imi place asa mult,déjà se vede ca e pe gata.Asa ca il folosesc mai rar,pana imi iau altul,sa mai trag de el o vreme.Intre timp folosesc un alt luciu de la Avon,despre care urmeaza sa va vorbesc.

Nota mea:10/10

Pupici:*

1 comentarii:

  1. Si mie imi plac muuuult luciurile de la NYX!! Mai ales nuanta Smokey Look, am impresia ca se potriveste la toate ocaziile!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template