vineri, 28 decembrie 2012

Giveaway "mustacios"(closed)

Azi am o surpriza pentru voi.E vorba de un giveaway;ca sa incepem anul cu dreptul,nu?
E cam mustacios pentru ca e si la moda:D.
Eu una adooor accesoriile cu mustata si vreau sa imi iau inele din acelea si am vazut si cercei mai nou.Mustata e noua bufnita,in materie de trend.Parerea mea:D

Deci sa nu o mai lungesc.

Ce trebuie sa faceti:
-sa dati like paginii de facebook MagazinBijuteriiIeftine
-sa fiti abonat la blog
-sa dati un commentariu cu numele cu care ati dat like pe pagina de fb si cu care ma urmariti si sa spuneti care premiu va place mai mult
Care sunt premiile:
-set inel si lant mustata


-un inel mustata

-o pereche de cercei

Sper sa va placa;eu una sunt tare incantata si multumesc pe aceasta cale si sponsorului pentru premiile frumoase pe care le ofera.

Giveawayul se termina pe 11.01.2013,asa ca e timp sa va inscrieti si dupa ce veniti de la munte;))

Pupici:*

30 comentarii:

  1. fb: Sirbu Miruna
    GFC: Sirbu Miruna
    Imi place mai mult premiul 1 pentru ca include si lantisor si inel :x:x:x nu prea am gasit in mall genul asta de lantisoare si m-as simti onorata sa port asemenea frumuseti

    RăspundețiȘtergere
  2. gfc:Brigette
    fb:Brigette Brigi
    Imi place mult inelul negru :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele profilului de pe care am dat like paginii sponsorului: Mihaela Bolea.
    De aici îţi urmăresc şi pagina ta oficială.
    Sunt abonată la blogul tău cu adresa de mail: bolea_mihaela@yahoo.com
    Iar premiul preferat este cel cu numărul 1 <3

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC:Muneca Chucky
    FB:Larisa Petcu
    Imi place mult mustaciora rosie insa nu ma dau inlaturi nici de la lantic e superb.

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC :Madaras Kinga
    Fb: Madaras Kinga
    Imi place si premiu 1 si al doilea <3 si mas bucura sa il castig ca sa ne putem intalni macare asa:)) ca in rest cam nu dam una de alta .

    RăspundețiȘtergere
  6. buna!
    Sunt foarte frumoase premiile.. :D si mie imi plac accesoriile cu mustati.. :D

    gfc: cherry queen
    fb: diana relly

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC si FB : Elena-Alina Popa
    As fi ceaaa mai fericita daca as castiga setul de la premiul I !
    Un concurs super ! Multumim ! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. gfc-coco
    fb-oprea cami
    cred ca toate :))) , dar primul mai mult !
    sunt haioase tare !

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC:shadow_alley_cat
    FB: Carolina Manuela Hais

    si mi-e mi-ar placea super mult inelul mustacios!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: beauty_and_others

    FB: Nicoleta Alexandra

    Imi place premiul 1

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună!

    GFC: Ioana J.
    fb: Beauty~Discovering Tips (Ioana)
    Îmi place premiul 1.

    RăspundețiȘtergere
  12. gfc:Pandrea Florina
    fb:Pandrea Florina
    imi place premiul 1 ♥

    RăspundețiȘtergere
  13. Facebook: Gabriella D. Gabriella
    GFC: Gabriella G.

    Imi place foarte mult premiul I .
    :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Facebook:Alondraa Gm
    GFC:Buzdugan Alondra
    Imi plac foarte mult toate premiile dar mi-as dori sa castig premiul 1 sau 2 deoarece sunt o mare fana a accesoriilor cu mustati si nu am niciun accesoriu si mias dori foarte mult!Sper sa castig !:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Facebook : http://www.facebook.com/polly.pockett.75
    GFC:Polly Pockket
    In primul rand , multumesc pentru giveaway ,toate premiile imi plac ,dar cel mai mult premiul al doilea,sunt niste inele dragute,mai ales ca sunt in forma de mustata ♥ , printul si lucruriile cu mustati sunt la moda .
    Sper sa castig un premiu!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. fb:Diana Cioromila
    GFC:Diana Cioromila
    Multumim pt giveaway!Mi-ar placea sa castig premiul 1 sau 2.Sper sa castig!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  17. fb:Yady Deea
    gfc:andreeabacau
    premiul 1 e preferatul meu:)
    Un An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  18. FB: Deni Pt
    Blog Deny151
    si imi place premiul al III-lea pt ca mi-am pierdut toti cerceii, mai am doua perechi :((

    RăspundețiȘtergere
  19. FB: Stefania Stoica
    GFC: Lady
    Mi-as dori tare mult premiul 1 pentru ca e set:D . Multumim muuult pt acest giveaway atat tie cat si sponsorului!

    RăspundețiȘtergere
  20. fb: Marin Mădălina
    GFC: Marin Madalina
    Imi place mai mult premiul 1, ador accesoriile cu mustataa :D

    RăspundețiȘtergere
  21. FB: Cristina Oprea
    GFC: Krizz
    Premiul I mi-a atras in mod deosebit atentia si mi-ar placea sa-l castig, insa si celelalte doua sunt frumoase.
    Iti doresc un an plin de realizari ! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Fb: Barbu Adelina
    GFC: Adelina Barbu
    Imi place premiul I.

    RăspundețiȘtergere
  23. fb bianca roxana anitei
    gfc bianca roxana
    Mi-ar placea sa castig premiul 1, deoarece e set complet si va fi usor de asortat si foarte apreciat.

    RăspundețiȘtergere
  24. Facebook: Roxana Sfiazov
    GFC: roxana_sfiazov
    Imi place premiul 1 cel mai mult, insa si premiul 2 e minunat! :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Facebook: Mony Sii Atat
    GFC: KiDDa Monii
    Imi placee multt premiul 1 are si lant si inel. Dar si premiul 2 este superb ! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. FB:Iulia Sava
    GFC:IuliaSava
    Imi place premiul 1

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  28. fb : Bianca Stefanescu
    gfc : Bianca nebunica

    RăspundețiȘtergere
  29. Facebook : Adina-Loedana Rogin
    GFC : Adina
    Toate premiile sunt frumoase,dar daca ar fi sa aleg unul singur acela ar fi 2 :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template