sâmbătă, 1 decembrie 2012

Essence time

Voiam sa incep cu un "La multi ani",insa e trecut deja de miezul noptii , deci nu mai merge:P
Weekendul asta era planificat pentru poze pentru blog si videoclipuri pentru youtube.A fost in schimb un weekend plin,in care am fost mai mult plecata , decat acasa...Asa ca no photos si doar un video.
Insa mi-a venit o idee in minte si daca am timp acum,era pacat sa nu ma apuc sa tastez.
Deeeci...eu nu am vorbit pe blog despre produsele Essence.Sau prea putin poate.
De prin vara le tot folosesc si ma gandeam sa va povestesc putin despre ele,sa fac un top 5.
Ce ziceti?
Ok...

Locul  5:
Rimelul transparent-spre deosebire de cel de la Elf,are o cantitate mai mare,fixeaza bine sprancenele si e ieftin.I like it.

Locul  4:
Ojeleeeeeeee.Toate:X.Au nuante foarte frumoase.Eu am cam 7 oje de la ei si imi plac foarte mult!

Locul 3:
Iluminatorul lichid.Era un produs mult dorit si il folosesc cu drag,in special seara,sau cand ies undeva.Da o stralucire placuta si un efect de ten proaspat,curat.Are pompita si poti doza cantitatea dorita foarte usor.Din pacate nu se mai gaseste.Sper sa ma mai tina o perioada.Are review aici

Locul 2:
Primerul de ochi.M-a surprins;spre deosebire de cel de la Elf,e mai cremos,are o pensula care ia mult produs,cantitatea mi se pare mai mare si ambalajul dragut(prin care se vede cat ai consumat);in plus fardurile rezista bine pe pleoape cateva ore bune.

Locul 1:
Corectorul (in 3 nuante) despre care am tot vorbit pe youtube.Imi place mult,am terminat deja unul si curand o sa il termin si pe al doilea.Nuanta de verde e buna pentru a neutraliza roseata,iar nuanta de maro,e asemanatoare nuantei pielii si acopera bine.Rozul,e pentru cearcane din cate stiu,insa nu il folosesc..Consistenta e cremoasa,intr-un mod foarte placut si usor de aplicat(corectorul de acelasi tip de la oriflame avea o consistenta groasa,ciudata...nu mi-a placut).Merita incercat!


Produse pe care vreau sa le incerc:
-balsam de buze
-pudra mozaic(arata tare bine:X)
-pudra
-fdt(am auzit lucruri bune de unul din ele)
-pudra translucida

Produsele pentru corp sunt foarte bune,cel putin crema pe care am incercat-o era grozava.Din pacate la noi nu le-au adus(inca).Insda a aparut noua colectie,Twilight.

Voi aveti produse Essence?In ulltima vreme au aparut in multe orase.E o intreaga nebunie cu ele.Eu zic ca e un raport calitate-pret foarte bun.Produsele lor au luat locul  celor de la Elf-din punctul meu de vedere.(cel putin cele din gama normala)

Mai multe detalii despre aceste  produse si nu numai , gasiti in acest videoclip.
Pupici:*

6 comentarii:

  1. si mie imi plac , tocmai ce am luat primele 3 proguse , m-am abtinut pana acum sa mai consum din ce am deja !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa-mi iau si eu iluminatorul, am citit un review si m-a convins. :D
    Am si eu cateva produse de la ei, mai trebuie sa scriu despre ele, dar..sufar de lene acuta! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine m-a cam dezamagit baza pentru fardul de pleoape...:( In rest, ador produsele lor, ma tenteaza si pe mine gelul pentru fixarea sprancenelor si corectorul :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost si eu in Douglas in Constanta sa caut produsele Essence, insa mi s-a spus ca sunt disponibile doar in Bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
  5. In afara de oje care m-au dezamagit toate produsele essence incercate mi-au placut.
    Complet de acord, corectorul e un must have :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac produsele, mi separ calitative. Singurul care m-a dezamagit e primerul de fata, mi se pare ca nu face nimic.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template