vineri, 14 decembrie 2012

DM haul

DM-ul din oras are promotie de 15% reducere la cumparaturi de minim 60lei.
Asa ca azi am mers si eu sa profit de ele si am ajuns acasa cu:
Pe langa poza mai am-dischete demachiante de fata ebelin(din acelea late,mari) si un set,ca sa il dau de Craciun,format din portfard , 2 geluri de dus , un burete si balsam de buze.Chic mademoiselle cred ca ii spune.Anyway super!
Masca am incercat-o deja si imi place,iar crema de corp stiu de la colegele de camera ca miroase foarte bine.In plus e un super produs,de400ml pentru 11 lei!!!
Samponul in schimb a fost mai scump ca la alte magazine,dar asta este.Iar masca a fost 21 lei si mi-a recomandat-o o fata care face tratamete faciale.
Voi ce v-ati mai luat din DM?
Pupici:*

P.S:a aparut la DM mascara aceea de la Maybelline Great Lash mascara si BB cream.Si la Rimmel cred,daca cumperi un ruj ai o oja gratis.

5 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere.
    eu nu am mai trecut demult pe la dm dar abia astept sa mai ajung.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu drag !
    am observat si eu preturi mai mari la unele produse !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am luat eu de la Maybelinne BB cream-ul si mi s-a parut cam o prostie, nu ofera acoperire cam deloc, si se oxideaza pe fata destul de tare... Urmeaza sa fac un review comparativ Garnier versus Maybelline, dar eu prefer Garnier.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template