marți, 4 decembrie 2012

Dinner time

Postarea asta e total la intamplare si nejustificata pe un blog,ce se vrea a fi de beauty.Totusi,am zis ca nu e chiar o idee rea.
Eu urasc ciupercile.Insa mai nou am gasit foarte gustos un mod de a le face:la gratar!
Deeeci...avem nevoie de :
-ciuperci;
-cascaval;
-sunca/parizer,ce va place.

Se spala si se curata ciupercile,iar mijlocul lor(codita)se rupe,in locul acela punand parizerul,iar deasupra cascavalul.Apoi se pun ciupercile,astfel umplute,pe gratar(tigaie din aceea cu gratar...) si cand se topeste cscavalul le puteti lua de pe foc.
Rezultat:
-o cina delicioasa si sanatoasa(nu folositi ulei pentru gatit si nici nu e o mancare grea)

Ce parere aveti?
I love them:X

Pupici:*

8 comentarii:

  1. si mie imi plac astea, numai ca eu le faceam pe gratar afara , sunt foarte gustoase, si eu chiar sunt innebunita dupa ciuperci :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iubesc ciupercile<3, le-as manca cu orice si oricum:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le fac si simple, cu ulei de masline si oregano, puse pe gratar. :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. mai light poti pune mozzarela sau cas proaspat indulcit in sare si ca sa fie mai sanatos elimini sunca/parizerul.

    RăspundețiȘtergere
  5. fac destul de des...delicioase !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac la nebunie, dar prefer telemea in locul cascavalului pentru ca e putin sarata, si ceva gen bacon ca sa fie putina grasime pentru ca telemeaua sa se poata topi :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template