duminică, 30 decembrie 2012

Descoperiri in 2012

Pentru ca vreau sa fac un video cu cele mai iubite produse ale anului,azi,in aceasta postare o sa scriu doar in mare,in general,despre branduri , produse  si lucruri noi pe care le am descoperit in acest an.

In primul rand am descoperit ca imi plac foarte tare produsele Yves Rocher.Exfoliantul lor si gelurile de dus sunt super.Sa nu uitam si de demachiant.

Apoi a aparut in tara firma Essence si a fost o intreaga nebunie cu ele.Daca la inceput nu se prea gaseau acum sunt cam peste tot si daca nu sunt standuri inca la voi in oras,le gasiti online.Preturile sunt foarte mici si produsele de o calitate foarte buna.Produsele mele preferate sunt ojele si primerul,insa corectorul in 3 nuante a fost prima dragoste de la Essence.

Tot in 2012 am folosit pentru prima data produse Lush si mi-au lasat o impresie foarte buna,insa imi pare rau ca pretul e cam piperat,mai ales pentru anumite produse pe care le poti folosi o singura data,maxim de 2 ori...(ma refer la anumite produse pentru baie).Insa tot ma tenteaza sa dau o comanda la anul.

Lady's a fost o firma pe care am redescoperit-o anul acesta.Mai demult daca retin bine,era sub alta denumire.Anyway,am testat mai multe produse de la ei si ce imi place foarte mult e pudra Isabelle Dupont si sa nu uit de quadurile de la aceeasi firma.Iar gelul de dus exfoliant miroase divin!!!

In 2012 am descoperit ca imi plac produsele de buze cu arome.Luciul de buze Nyx cu aroma de cirese,balsamul de la Nivea cu cirese si luciul de buze Avon cu miros de pepene,sunt preferatele mele!

Iar pentru ten am incercat in acest an pentru prima data mastile Montagne Jeunesse(despre care am scris aici) si o masca de la Freeman.

Si am folosit primul meu fdt Bourjois si Vichy:)

Am inceput un project pan pe blog,pe care nu l-am dus la bun sfarsit,insa am reinceput in noiembrie si merge binisor :).Desi luna trecuta nu am cumparat nimic , luna asta nu am reusit sa ma abtin,dat fiind atatea sarbatori si reduceri:)).Totusi, nu am cumparat farduri:D.

Trecand la alte lucruri,non make-up iata ce am realizat in 2012:

Anul acesta mi-am cumparat aparat foto din banutii mei si am deschis un canal de Youtube!

In vara am lucrat la un local si am reusit sa merg la mare cu prietenii on my own money si sa imi iau si telefon mobil cu touch(mult doritul meu samsung galaxy y).

Am facut si lucruri mai putin bune,cum ar fi ca m-am ingrasat putintel(bine,putin mai mult poate),m-am lenevit si am pierdut bursa pentru 7 sutimi diferenta la medie(sa te zgarii pe ochii ,nu alta).

Si sa nu uit,am fost la Forta Zu in Timisoara si la Romanii au talent in public,intr-o seara.



Daca trag linie,anul 2012 a fost un an bun.La anul imi doresc sa invat mai bine,sa ma perfectionez in materie de make up si sa am ceva mai mult noroc in dragoste;)).

Cum a fost 2012 pentru voi?Si ce dorinte aveti pentru noul an?
Va pup,va doresc o petrecere frumoasa maine seara si sa aveti un An Nou Fericit,plin de impliniri si toate dorintele sa se indeplineasca!!!
LA MULTI ANI 2013!

P.S:Nu uitati de giveaway!!!


6 comentarii:

  1. Îţi doresc din suflet ca anul 2013 să-ţi aducă în dar toate împlinirile care acum sunt la stadiul de dorinţe iar motivele de bucurie să nu-ţi lipsească nicicând :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos asemenea iti doresc:*.

      Ștergere
    2. Îţi mulţumesc şi eu, din suflet :-)

      Ștergere
  2. Sper ca anul 2013 sa-ti aduca mult noroc , si 2012 pentru mine a fost un an bun sa spunem , am cunoscut persoane noi , am produse la care nici macar nu visam si sunt am avut impliniri pe toate planurile .

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc un an mai bun si cu mai multa perseverenta! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template