joi, 6 decembrie 2012

Decembrie a venit



Deja suntem in 6 decembrie,insa doar acum,odata cu Mos Nicolae am inceput sa simt atmosfera de sarbatori.Sa nu uit,La multi ani celor care isi serbeaza ziua de nume.

Aseara am primit bete frumos impodobite(sau nuieluse cum li se mai spune) , dulciuri, fructe si o cutiuta de bijuterii.A fost dragut;ideea in sine,de a darui si a primi.Am impodobit palierul si cam prin toate caminele,pe coridoare e lumina stinsa si doar beculetele colorate lumineaza discret.

Voi ce ati primit cadou?Eu mi-am cumparat un corector de la Rimmel,Wake me up,despre care o sa scriu peste ceva vreme si mai astept 2 colete cu cosmetice.De abia astept sa pun manuta pe ele.

Si daca tot vine Craciunul,am inceput sa ascult colinde.Hrusca ,cateva populare no name si Fuego(daaa stiu! dar zau ca de Craciun are niste melodii chiar dragute)

Si totusi sarbatoare va fi de abia din 20 incolo cand termin cu stresul facultatii si merg acasa;
Si o rugaminte pe sfarsit de postare:Despre ce produse ati fi interesate sa cititi pe blog?Daca nu stiti videoclipul cu colectia de make up,sau cele de tip haul(ca sa imi ziceti un produs anume),dati-mi macar un pont:produse de fata,de ochi,etc.Vreau sa ma tin de scris,dar uneori nu am deloc inspiratie(like now I think:D)
Thanks!
Pupici:*


P.S: pentru ca tot ascult colinde , vreau sa va arat si voua care imi plac:

2 comentarii:

  1. Salut,
    In ajunul sărbătorilor ascultam de Fuego - La multi ani!
    Mie mi-ar fi interesant sa citesc despre produse de fata dar și de corp.
    Sunt din Republica Moldova și te urmăresc de ceva timp,daca ai plăcerea poți sa treci pe la mine: http://stefany-life.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ascult Magic FM ...radioul lui Mos Craciun :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template